אלישע: "הייתה צביטה בלב", בן עמי: "לא יודע אם יש משהו מגמתי נגדנו"

מאמן כפ"ס אחרי ה-1:3 על האקסית: "הייתי מחובר לבעלים ולמועדון, אבל זה הכדורגל". בעל תעודת הפרו אצל הכתומים על הרחקת ליואיץ': "לא רוצה לדבר על שופטים". אנחנו קבוצת תחתית, ההפסד כואב ומסבך אותנו"

(גודל טקסט)

בני יהודה בצלילה. הקבוצה הפסידה הערב (ראשון) 3:1 להפועל כפר סבא, רשמה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון ונראה שהקו האדום מתחיל להתקרב. הרחקתו שלא בצדק של מתיאה ליואיץ' העכירה את האווירה ושינתה גם את מהלך המשחק, והשופט שניר לוי ספג קללות מהשחקן ומאנשי הנהלה של הכתומים, כולל ברק אברמוב שירד אל כר הדשא במחצית, ליווה את השופט לחדר ההלבשה וזעם. מן העבר השני, כפ"ס חיברה ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה והמאמן אלישע לוי גברה על האקסית.

תמיר בן עמי, אשר משמש כמאמן של בני יהודה בטופס המשחק מכיוון שכפיר אדרי לא מחזיק בתעודת פרו, אמר אחרי ההפסד: "מתסכל מאוד, במיוחד שהמשחק התחיל טוב עבורנו ועלינו ליתרון. בחצי השעה ראשונה שלטנו במשחק ואז הגיעה ההרחקה המיותרת, ששינתה את כל מאזן הכוחות במגרש. כפ"ס השתלטה על המשחק, ניצלה את המצבים שהגיעה אליהם ומבחינתנו זה חבל מאוד".

הטענות לצוות השיפוט: "אני לא מדבר על שופטים. גם אם הוא טעה, אז הוא טעה. מבחינתנו, לא היה צריך לתת לליואיץ' בכלל צהוב ראשון וחבל מאוד שזה קרה. אני לא יודע אם יש משהו מגמתי נגד בני יהודה, אני לא רוצה לדבר על שופטים. שחקן שלנו הורחק וזה לא היה צריך לקרות מבחינתנו".

מתיאה ליואיץ' זועם על שניר לוי | קובי אליהו

האם הקבוצה מועמדת לירידת ליגה: "אחרי המשחק ולפני המשחק – אנחנו קבוצת תחתית. גם אם היינו מנצחים. זה הפסד כואב שמסבך אותנו עוד יותר, אבל נתאושש ממנו, נתקן את מה שצריך ואנחנו עם הפנים הלאה למשחק הבא".

רכש: "יש שחקן זר שנבחן ובימים הקרובים תהיה החלטה לגביו. הצטרפו אלינו כבר אלמוג בוזגלו ועוביידה חטאב, וזהו כרגע".

אלישע לוי, שניצח את האקסית, סיפר: "למען האמת, בתחילת המשחק בני יהודה הייתה הרבה יותר טובה מאיתנו. לא עשינו את ההתאמות הנדרשות. אחרי ההרחקה השתלטנו על המשחק וזה ניצחון מאוד חשוב. חשוב שנדע לשחק יותר רגוע. בסך הכל יש פה בסיס טוב ועשינו ניצחון טוב שיכול לקדם אותנו לאט לאט כלפי מעלה כי הליגה מאוד צפופה".

המפגש מול הקבוצה אותה עזב אחרי המחזור הרביעי: "האם הייתה צביטה בלב? כן. עבדתי שנה בבני יהודה והייתי מחובר לבעלים, למועדון ולאוהדים, אבל זה הכדורגל. אני מחויב ב-200% לכפ"ס וזה החיים של מאמן כדורגל".

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | קובי אליהו

האם הקבוצה תצרף חיזוק נוסף: "עד עכשיו היה חיזוק אחד מפני שלא קל בינואר להביא שחקנים. רוב השחקנים שמביאים בינואר הם כאלה שלא שיחקו כמה חודשים ואין הרבה מאוד שחקנים פנויים בשוק הישראלי. אנחנו צריכים להתבסס קודם כל על השחקנים שלנו. במעט הזמן שאני נמצא, המטרה הראשונית הייתה להרים את כולם, לשפר את האינטנסיביות ופריסת ההגנה. אנחנו רואים הרבה איומים על השער ולוקחים יותר נקודות, שזה הדבר הכי חשוב במאבקי התחתית. התקדמנו מהר בשלושת המשחקים האחרונים והיה חשוב שנחזור טוב אחרי הפגרה. נראינו טוב מבחינה פיזית. אין לנו שום סיבה להיות שאננים. אם נסתכל איפה היינו רק לפני שבועיים לא נהיה שאננים. אני מקווה שנוכל להתחזק ונמשיך לצבור נקודות. לא סיימנו את מסע הרכש, אנחנו פועלים בכל הכוח מאחורי הקלעים כדי שיהיו לנו עוד 2-3 שחקנים. אנחנו עובדים על זה".

השתלבותו של הזר החדש, דומנטאס שימקוס: "הוא שחקן של תפקיד ולא שחקן זוהר, אבל במעט דקות שהוא שיחק ראו את שחקן נבחרת ליטא. הוא עובד במגרש. אנחנו עכשיו מחפשים שחקנים שישפרו את המספרים שלנו בחלק הקדמי, אנחנו רוצים למצוא כאלה ואני מקווה שנמצא".

אביב סולומון, מגן כפ"ס, אמר אחרי המשחק הנהדר שלו: "אלישע דיבר איתנו והסביר לנו כמה המשחק הזה חשוב. ידענו שאם נחבר ניצחון שני ברציפות, מה שלא קרה לנו לדעתי בשנתיים האחרונות, זה חשוב מאוד. השער והבישול? אני משתדל לעבוד הכי קשה שיש, יש לי מנטליסט ומעטפת איתי. אני משתדל לעבוד כמה שיותר בצניעות ובעזרת השם נעזור לקבוצה. כיף לי בהפועל כפ"ס, אני אוהב את המועדון והאנשים. אנחנו משתדלים לא להקשיב לרעשי רקע ולעבוד בדרך שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי