חוסה רודריגס ינסה להשלים אימון מלא: "הוא לא רוצה לוותר על המשחק"

בחיפה מקווים שהספרדי יעמוד לרשות ברק בכר ב"משחק העונה" מול מכבי תל אביב, אך לא יסכנו אותו אם לא יהיה כשיר לחלוטין. אבו פאני צפוי לפתוח ובמועדון מבינים: "הקרב על האמצע יהיה קריטי"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שאתמול (ראשון) נערך אימון שחרור, המוליכה מכבי חיפה תחל היום בהכנת לקראת "משחק העונה" מול מכבי תל אביב (רביעי ב-20:45). הירוקים יגיעו לאצטדיון בלומפילד עם פער של שמונה נקודות מהאלופה ובכושר מצוין, כשבמאזנם תשעה ניצחונות בעשרת משחקי הליגה האחרונים, בהם הם ספגו רק שני שערים.

המאמן ברק בכר צפוי לתרגל את ההרכב ל"משחק העונה" רק באימון המסכם שייערך מחר. בינתיים, מוחמד אבו פאני, שסבל מפציעה בכתף, התאמן בצורה מלאה ויעמוד לרשות הקבוצה. לעומתו, חוסה רודריגס ערך אימון קל והיום הוא ינסה לערוך אימון מלא. "חוסה מבין את חשיבות המשחק ולא רוצה לוותר, אבל אנחנו לא מתכוונים לסכן אותו שלא לצורך", אמרו בחיפה.

במועדון מעריכים בזהירות שבסופו של דבר אבו פאני ורודריגס יפתחו בהרכב על חשבון יובל אשכנזי ועומר אצילי, שימתינו להזדמנות שלהם על הספסל. בחיפה מבינים שהיתרון הגדול של מכבי תל אביב בשנים האחרונות היה בעיקר במרכז המגרש ומאמינים שהשילוב בין נטע לביא, אבו פאני ורודריגס יכול להטות את הכף לטובתם, כשהאלופה תחסר ברביעי את דור פרץ המוצהב ואולי גם את דן גלזר הפצוע. "הקרב על האמצע יהיה קריטי", הדגישו בכרמל.

בינתיים, אחרי שאתמול הוארך מעצרם של שני אוהדי הקבוצה, אשר חשודים בנחת הרימון בפתח בית הוריו של עומר אצילי, במכבי חיפה ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בחקירה. אתמול הקבוצה הוציאה הודעת גינוי באתר הרשמי שלה ("אירוע פלילי חמור, מגנים בכל תוקף") והבוקר גורם במועדון אמר לספורט1: "אחרי שהתמונה תתבהר לחלוטין, אנו נגיב בהתאם".

אוהד מכבי חיפה שנעצר | אבשלום ששוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי