מציב תנאים? ז'וסואה לב"ש: אמשיך רק אם ויטור יחתום

הקשר הפתיע, אך במועדון טוענים שהבלם יישאר בכל מקרה. אכזבה במועדון מהתלות בכוכב הפורטוגלי, ויטור שסובל מחבלה ייבדק. בצוות המקצועי שוקלים לוותר על אגודלו. ברדה עשוי להיות מורחק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע יודעים שהיכולת בניצחון 0:1 על הפועל חדרה אתמול (שני) הייתה רחוקה מלהיות בשיאה. בסיום המשחק, שוב הפך ז'וסואה לנושא המרכזי, למרות שישב ביציע. "התלות בו גדולה מאוד. במחצית הראשונה הגענו לשער, אבל לא בעטנו למסגרת. הוא מאוד חסר על המגרש", הודו במועדון. אבוקסיס עצמו לא אהב את הביקורת על היכולת. "חצי מהמשחקים שחקנים כאן חסרים בגלל פציעות וקורונה, לא יכול להיות שיבקרו את הקבוצה אחרי ניצחון", אמרו בבאר שבע. מבדיקה ראשונית עולה כי מיגל ויטור סובל מחבלה לאחר התנגשות עם שחקן אחר, אבל במועדון יערכו הבוקר בדיקה נוספת, בתקווה שהברך לא התנפחה במהלך הלילה.

אגב, במסגרת המשא ומתן בין הצדדים שלח ז'וסואה מסר ברור לבאר שבע, לפיו הוא ימשיך בקבוצה רק אם מיגל ויטור יחתום. בבירת הנגב היה מי שהופתע מההתנאי שהציב הפורטוגלי. בבאר שבע טוענים כי ויטור אמור לחתום בימים הקרובים בכל מקרה, אבל נראה כי המהלך של הקשר נועד לזרז את המשא ומתן עם חברו. ז'וסואה, כזכור, דרש גם הוא שדרוג מהמועדון. בקיץ הוא קיצץ 50% בשכר וכעת חוזהו, כולל מענקים, יעמוד על יותר מ-300,000 יורו.

במועדון טרם נפגשו עם יוסי אבוקסיס ושם טוענים כי הפגישה לא נקבעה מסיבות טכניות וכי הוא מעורב במגעים לעונה הבאה. מי שאמורה לקבל החלטה סופית בעניין היא אלונה ברקת, שחוזרת להיות יותר ויותר מעורבת בניהולה. לעומת הפורטוגלים, במועדון שוקלים לוותר על ג'ונתן אגודלו.

אירוע לא נעים קרה במהלך המשחק, כשאליניב ברדה הורחק על ידי נאאל עודה. לטענת השופט, ברדה קרא לעברו "חוצפן" והשבוע הוא אמור לקבל זימון לבית הדין של ההתאחדות, שעשוי להרחיק אותו. בבאר שבע, אגב, מכחישים שקילל את עודה.

ויטור. התנאי של ז'וסואה להארכת החוזה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי