פדידה ימשיך על הספסל, לוי: "נעשה הכל כדי לנצח את נתניה"

המאמן ישמור על ההרכב שניצח את בני יהודה והמשמעות היא שכוכב כפר סבא ימתין להזדמנות שלו מול היהלומים (רביעי החל מ-19:45, ספורט4). רז כהן: "מרגיש שהביטחון שלי חוזר, מקווה להשתפר"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

כשהיא במומנטום מצוין ועם שבע נקודות מתשע האחרונות, הפועל כפר סבא תנסה להמשיך מחר (רביעי) במומנטום החיובי שלה, כשתארח את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4).

"המטרה הראשונית שלנו היא להתרכז בכל משחק לגופו. נשחק מחר מול קבוצה טובה, מהירה והתקפית. אנחנו בגישה שאנו יכולים לנצח בכל מקום ונעשה הכל כדי לנצח גם במפגש הזה", אמר המאמן אלישע לוי לקראת המשחק.

על קבוצתו הוסיף המאמן: "אנחנו תמיד שואפים להשתפר. הכי חשוב מבחינתי זה לחפש את האיזון בין משחק ההגנה למשחק ההתקפה. אנו רואים יותר איומים שלנו על שער היריבה, אבל אני מדגיש שהכי חשוב במצב שלנו זה לצאת עם נקודות בכל משחק".

חלון ההעברות: "הבסיס הטוב שלנו מביא נקודות ויעשה את המקסימום גם בהמשך. בטווח הארוך נרצה להביא רק שחקנים שישדרגו אותנו, בתפקידים הנכונים שירעננו את הסגל ויחזקו את האיזון".  

אלישע לוי | דני מרון

גם הקשר רז כהן התייחס למשחק: "אנחנו מגיעים מאוד דרוכים, יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו. מכירים את מצבנו בטבלה, למעלה ולמטה, ונעשה את הכל כדי לרשום ניצחון ולשפר עמדות".  

על נתניה: "אנחנו מכבדים מאוד את היריבה, ראינו ולמדנו אותה. אבל מתכוננים כפי שאנו עושים לפני כל משחק. אנחנו מתעסקים בעצמנו". על עצמו: "אני מרגיש שהביטחון חוזר, שאני מפיק יכולת כפי שמצפים ממני, מקווה להמשיך כך ואף להשתפר".

מבחינה מקצועית, לוי צפוי לשמור על אותם 11 שהציגו יכולת טובה במשחקים האחרונים, כאשר למרות שנכנס כמחליף ובלט, עומר פדידה שוב יחכה להזדמנות מהספסל. לוי ערך אסיפת וידאו לשחקניו על היהלומים ובה הדגיש את נושא התקפות המעבר של נתניה והחשיבות של זה במשחק שלה.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, ג'ורג' פוצ'יבה, איתי שור, אביב סולומון, בן רייכרט, רז כהן, אור דסה, אמדו סוקונה, קיזיטו.

רז כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי