גלזר לא צפוי לפתוח נגד חיפה, כהן יחמיץ גם את המפגשים נגד ב"ש

שעות ספורות לפני המפגש בבלומפילד (20:45), הצוות המקצועי של הצהובים נוטה להתחיל עם הקשר האחורי מהספסל, הכוכב ייעדר גם ממשחקי הליגה והגביע בשבוע הבא: "זה הרבה מעבר למשחק העונה", סיפרו בקבוצה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"הרבה מעבר למשחק העונה", אמרו שחקנים במכבי תל אביב לקראת המפגש הערב בבלומפילד נגד מכבי חיפה. בין הקבוצות מפרידות שמונה נקודות לאחר 16 מחזורים, אך בסביבת המועדון לא מכחישים את העובדה שהפסד ביתי יפתח פער דו ספרתי שיקרב עד מאוד, בלשון המעטה, את ברק בכר לאליפות רביעית על חשבונם – אחרי שעשה זאת גם בהפועל באר שבע עד הגעת ולדימיר איביץ' ב-2018.

מכבי תל אביב אמנם נמצאת במגמת התאוששות בשבועות האחרונים, מאז פטריק ואן לוון החליף על הקווים את גיאורגיוס דוניס, ובשבת ב-1:3 על מכבי נתניה אף רשמה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה, אולם הערב היא תתייצב ללא מספר עוגנים מרכזיים שלה – בראשם דור פרץ המוצהב ויונתן כהן שנפצע בשבת וייעדר כשבועיים.

כהן הגיע הבוקר לטיפולים בעקבות הפגיעה בשריר הארבע ראשי וייעדר גם ממשחקי הליגה והגביע בשבוע הבא נגד הפועל באר שבע. לעומתו, שחקן שנמצא בשלבי התאוששות מפציעה בשרירי הבטן הוא דן גלזר, שאתמול אף ערך אימון מלא וישוב לסגל לאחר כחודש, אולם מתוכנן להתחיל על הספסל.

יונתן כהן משתף הבוקר באינסטגרם | אינסטגרם

למאמן פטריק ואן לוון ישנן מספר התלבטויות גם ללא קשר לכשירות השחקנים ובקבוצה טוענים שלא מן הנמנע שבצד ימין של ההגנה ישחק שרן ייני, על אף שאנדרה ג'ראלדש חזר החודש מאפואל ניקוסיה ולמרות יכולתו הטובה של שחר פיבן בעמדה הלא מוכרת לו בשבת נגד נתניה. בניגוד לגלזר שמתוכנן להתחיל על הספסל, טרם התקבלה החלטה באשר לאלכסנדר פשיץ' שהתאמן אתמול גם כן אחרי תקופה בה ערך אימונים קלים בלבד בעקבות פגיעה במפשעה. איתן טיבי, שישב על הספסל בשבת בעקבות רגישות, צפוי לחזור להרכב.

באימונים האחרונים הושם דגש על שחקני הקו הקדמי של חיפה, בעיקר ניקיטה רוקאביצה ודולב חזיזה, כמו גם על סגירה בהצטרפות של צ'רון שרי והבעיטות שלו מחוץ לרחבה.

בנוסף, תוצאת המשחק הערב תשפיע גם על הכוונה לצרף חלוץ זר לפני סגירת חלון ההעברות בעוד כשבועיים (11.2), כמו גם בנושא דילול סגל השחקנים. כפי שפרסמנו הבוקר, מכבי ת"א העבירה להפועל באר שבע מסר לפיו מתן חוזז יימכר רק תמורת מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי