שחקנים בית"ר בהלם מדראפיץ': "בחיים לא ראינו אותו ככה"

חשש בבירה לקראת הבדיקות בחמישי, שיקבעו מי יוכל לשחק מול מכבי פ"ת בשבת (19:30, ספורט1). במועדון הגיבו להשתוללות של המאמן. קונטה רוצה לסיים את העונה בקבוצה, גם ורדסקה מבקש להישאר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים חוששים מאוד מהבדיקה שתיערך לשחקנים מחר (חמישי), זאת לאחר ששחקן נוסף בקבוצה, שהיה אתמול בסגל, דיווח על תסמינים. בשלב זה, במועדון החליטו להמתין עם הבדיקות לכלל השחקנים למחר, שכן גם ככה הייתה אמורה להיערך בדיקה כללית לכולם בכל מקרה.

בית"ר אמורה לשחק מול מכבי פתח תקווה בשבת (החל מ-19:30, שידור ישיר בספורט1). המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה נראו מאוכזבים מאוד אתמול אחרי ההפסד 1:0 להפועל תל אביב ושוחחו בניהם על ההזדמנות שהתפספסה לחבר ניצחון שלישי ברציפות. משה חוגג ניסה לנחם אחרי המשחק, אבל כל זה לא עזר לקבוצה לקראת המפגש מול פ"ת, שהיא אחת מהקבוצות בכושר הטוב בליגה. אגב, בשנה שעברה ניסתה בית"ר ירושלים לבדוק אפשרות לרכוש חלק מכרטיסו של ליאל עבדה, מה שלא צלח לבסוף. מאז, מחירו האמיר והוא מכוון לאירופה.

במועדון הגיבו לפרסום הבוקר בספורט1, לפיו דראפיץ' השתולל בחדר ההלבשה ובעט במיטת טיפולים שהייתה בו, תוך שהוא מבקר את השחקנים. "אפשר להבין את התסכול שלו, למרות שהיו חסרים לנו הרבה שחקנים. מצד שני, לא ראינו אותו ככה העונה. אנחנו עושים הרבה מאוד בשבילו שסלובו ושי יצליחו, אבל לפעמים זה לא הולך לפי התכניות", אמר אחד השחקנים.

משה חוגג | דני מרון

גורם במועדון אמר: "כבר פנטזנו על האפשרות להיות ארבע נקודות מהפועל באר שבע ולהתחיל לחשוב על הצמרת. היינו באים לפתח תקווה עם הרבה ביטחון. אלירן עטר פספס הזדמנות טובה, אבל חצי השעה הראשונה הייתה נראית רע מאוד. צריך להגיד את האמת ולא להתחמק מזה. יש עוד המון דברים לשפר בקבוצה".

המגן אנטואן קונטה העביר מסר למועדון לפיו הוא ינסה להגיע בימים הקרובים לישראל. לא ברור כיצד תנהג בית"ר עם המגן, אבל נבדקת האפשרות להתיר את חוזהו. יחד עם זאת, בקבוצה בודקים היטב את הסוגיה מתוך ידיעה שאם השחקן מגיש ערעור על עונש המאסר שקיבל, ייתכן ויצטרכו להמתין לתוצאותיו, שיתפרסו כנראה רק אחרי שחוזהו יפוג.

במצב הנוכחי, בבית"ר מבינים שאף קבוצה לא תחתים את השחקן, אלא אם זה יהיה עד סוף העונה. מצד שני, חוגג לא מוכן לשחררו בשלב זה בחינם. כך או כך, במועדון ממתינים שדיוגו ורדסקה יביא הצעה ואם זה לא יקרה ייתכן שיחזירו אותו לסגל, שכן גם הוא מעוניין להישאר.

אנטואן קונטה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי