ליואיץ' הורחק לשלושה משחקים, אברמוב לשניים על תנאי

הסרבי והבעלים של בני יהודה גם חטפו קנס כספי לאור ההתפרצויות על השופט שניר לוי. הבעלים אישר כי אמר "אתה שופט אפס ורק בגלל אבא שלך אתה שופט", הקשר טען: "לא ידעתי שאין אפשרות לבדוק צהוב שני ב-VAR"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

לאחר תקיפתם של קשר בני יהודה מתיאה ליואיץ' והבעלים ברק אברמוב כלפי השופט שניר לוי, במהלך ההפסד לכפר סבא, וזמן קצר לפני משחק החוץ של הכתומים באשדוד, עמדו היום (רביעי) השניים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הקשר הסרבי חטף עונש הרחקה משלושה משחקים וקנס של 3,000 שקלים לאור ההתפרצות השופט לאחר שהורחק לפני הדקה ה-30 בשני צהובים. אברמוב מנגד שירד לכר הדשא וזעם על החלטות השיפוט קיבל עונש קל יחסית עם הרחקה של שני משחקים על תנאי וקנס כספי של 7,500 שקלים.

דבריו של ליואיץ' בבית הדין: "אני מתנצל תחילה אבל אמור אינו נכון. אני מכבד את השופט, זרקתי בקבוק לקיר המנהרה ולא ל-VAR, אמרתי רק 'תבדוק בפאקינג VAR' בעשר שנות קריירה שלי מעולם לא קיבלתי כרטיס אדום. התנהגותי לא הייתה ראויה ורק רציתי שיבדקו ב-VAR. לא ידעתי שאין אפשרות לבדוק צהוב שני, איני מדבר כנגד שופטים. אני מצטער שוב בפני השופט, זה הכל".

אברמוב אמר בבית הדין: "אשר לאמור בדו"ח השופט אני מתנצל בפני שניר לוי ואביו מאיר לוי. ההתקפה עליו הייתה קצת מוגזמת, לא במקום וזה לא מתאים. מה שהיה שירדתי במחצית כמו הרבה פעמים. אמרתי לשניר ברוגע 'היית פזיז מדי'. לא קיללתי ולא הטחתי בו דבר. הוא עשה תנועת נפנוף בידו ואמרתי לו 'מי אתה שאתה פונה אלי'".

"אז לנוכח תנועת היד המזלזלת התפוצצתי עליו ואמרתי מילים קשות, אף כי לא קיללתי אותו רק אמרתי לו 'אתה שופט אפס ורק כי אבא שלך שופט'. זה היה בסערת רגשות והדברים נאמרו. פניתי אליו יפה ואז הוא הגיב לא יפה. בבני סכנין לפני חודש מתיאה קיבל אדום ואני הגנתי על השופט בפני אנשים סכנין. כאן הגבתי אולי מוגזם בתגובה על התנהגותו כלפיי".

כפיר אדרי, ברק אברמוב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי