הפועל כפ"ס מנסה למצוא דרך להנחית בישראל את הופקאט

ג'יימי הופקאט | David Lidstrom/Getty Images

בשל הסגר בנתב"ג, עוד לא ידוע מתי יגיע הקשר, שעל סיכומו נחשף בספורט1. צפוי להצטרף לשנה וחצי וחתם על זכרון דברים. אכזבה אחרי ה-1:0 לנתניה: "היינו לא רעים". מחמאות לשימקוס, ישראלי: "הטעות עלתה לנו ביוקר"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

תחושת פספוס בהפועל כפר סבא לאחר ההפסד אמש (רביעי) 1:0 למכבי נתניה. הירוקים של אלישע לוי קיוו מאוד להמשיך את המומנטום החיובי שכלל שבע נקודות מתשע האחרונות וראו במשחק כמעין צומת להמשך הדרך, אך למרות שבמיוחד במחצית השנייה לא נפלו מהיריבה, הם לא השכילו להשוות את התוצאה.

צפו בתקציר: הפועל כפ"ס הפסידה 1:0 למכבי נתניה

"חלמנו שהמשחק הזה ייתן לנו סיכוי להיאבק על הפלייאוף העליון, אבל זה לא קרה" אמרו במועדון. "לא היינו רעים בכלל, אבל מצד שני גם לא היינו חדים". ביקורת הושמעה כלפי העובדה שרק שחקן רכש אחד הגיע למועדון עד כה, בעוד שןחררו לא פחות מחמישה שחקנים שהיו יכולים לסייע במשחק: "מייקל אומוה לדוגמה, יכול היה להיכנס כמחליף ולעזור. במצב העניינים הנוכחי, אין לנו הרבה אופציות מהספסל וכרגע הסגל קצר מדי".

מי שכן זכה למחמאות היה קשר הרכש הליטאי דומנטאס שימקוס, שנכנס במחצית השנייה והותיר רושם חיובי. "ראינו שהוא מסוגל לעשות גם עבודה הגנתית מצויינת עם כמה חילוצים ובנוסף, לסכן לא מעט פעמים את השער".

כעת, בכפ"ס ימשיכו להתמקד בנושא הרכש. כפי שחשפנו, הקשר האנגלי ג'יימי הופקאט יצטרף למועדון, אך כרגע טרם ברור מתי. בכפר סבא סיפרו כי הופקאט כבר חתם על זכרון דברים, אך כעת בשל סגירת בנתב"ג, במועדון יצטרכו למצוא את הדרך להנחיתו.

אלישע לוי | דני מרון

הופקאט צפוי לחתום על חוזה לעונה וחצי ומגיע כשחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו בסאנדסבאל מהליגה השבדית השנייה. בכפ"ס סיפרו כי הם לא מודאגים מהעובדה ששיחק בליגה השנייה בשבדיה, כי מדובר במועדון פאר שנשר לליגת המשנה, ובנוסף לשחקן עם עבר עשיר הכולל הופעות בליגה האירופית מול ארסנל.

לפני סיכומו, הופקאט הוא התייעץ עם מספר שחקנים, כולל אקס בני יהודה ונבחרת גיברלטר, ליאם ווקר. גם מייקל אומו, שעזב בעצמו את כפ"ס ושיחק מולו בליגה השבדית, דווקא כן המליץ להגיע למרות ששוחרר מהמועדון.

שוער הירוקים, איתמר ישראלי, סיכם את ההפסד אמש ואמר: "היה משחק בקצב סביר ללא הרבה מצבים. נראינו יחסית בסדר בהגנה אבל עשינו טעות אחת שעלתה לנו ביוקר. חבל שספגנו בדקה מאוד קריטית אבל אני מעודד מהיכולת המנטלית שלנו להמשיך ולא לוותר על המשחק. בעתיד זה ישתלם לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי