"כמו סיפור כתוב של ירידה": ייאוש בבני יהודה

שחקני בני יהודה מאוכזבים | לירון מולדובן

תסכול עצום אצל הכתומים אחרי התבוסה 4:0 לאשדוד: "הכי חלשים בליגה, כל משחק מחלקים מתנות". אברמוב מחפש מאמן, האוהדים ימחו מחוץ לביתו של הבעלים. במועדון מחפשים קבוצה שתקלוט את גדיר, אוביורה צפוי לחתום

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

סיוט, כך אפשר להגדיר את התקופה שעוברת על בני יהודה. הכתומים ספרו אתמול (רביעי) משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון כאשר תבוסה קשה וכואבת 4:0 למ.ס אשדוד באצטדיון הי"א. שחקנים וגורמים במועדון הביעו ייאוש ותסכול גדול וכבר החלו לירות לכל הכיוונים..

צפו בתקציר: בני יהודה הובסה 4:0 מול מ.ס אשדוד

"אנחנו בדרך לירידה, כל מה שקורה לנו השנה זה כמו סיפור כתוב של ירידה, חוץ מזה שאנחנו הכי חלשים בליגה", אמר שחקן בבני יהודה. "כמעט כל המשחקים שלנו השנה נראים אותו דבר – פותחים בסדר, אחר כך מחלקים מתנה ואז נשברים. בתקופה האחרונה גם כרטיסים אדומים נהיו קבועים". ואכן, אתמול מוחמד גדיר הורחק (באדום מעורר מחלוקת), וזהו המשחק השלישי מתוך הארבעה האחרונים בו שחקן כתום יורד למקלחת מוקדמת.

לפני מספר ימים אוהדי בני יהודה הודיעו כי יערכו מחאה מחות לביתו של ברק אברמוב ביום שלישי הקרוב במטרה להביא לעזיבתו של הבעלים, והם אף קיבלו את האישורים הנדרשים מהמשטרה. אל ההפגנה צפויים להגיע כ-200 איש.

בינתיים, אברמוב מבין שאין מנוס ממינוי מאמן בכיר, וכפי שפרסמנו, שמו של רוני לוי נמצא על הפרק. המאמן עצמו, שהתחיל את העונה בבית"ר ירושלים, לא בטוח שהוא מעוניין להגיע לשכונת התקווה במצב שכזה, כאשר הקבוצה מסובכת בתחתית, אך אברמוב כבר הבהיר שמבחינתו הוא לא רואה טעם להביא מאמן שאינו מאמן בכיר כי אין הוא שונה מהצוות הנוכחי – כפיר אדרי, תמיר בן עמי ויעקב אסייג.

שחקני בני יהודה מאוכזבים | לירון מולדובן

גם אתמול משחק ההגנה היה חלש מאוד, הקבוצה לא הגיעה ליותר מדי מצבים והבעיות הולכות וגדלות. במועדון לא דמיינו לפני כחודש וחצי תסריט בו בני יהודה נופלת כל כך עמוק ולחלוטין האמינו שהקבוצה עוד תתייצב, אך כעת משלמים אך המחיר על בחירת הזרים הרעה, הסגל הבינוני והשינויים התכופים בעמדת המאמן.

מתיאה ליואיץ', כידוע, ספג אתמול עונש הרחקה של שלושה משחקים מבית הדין, זאת בעקבות הקללות לעבר שניר לוי בהפסד להפועל כפר סבא במשחק הקודם. הקשר הסרבי יחמיץ את שני המפגשים מול הפועל חיפה. הראשון ייערך ביום שני הקרוב במסגרת הליגה, בעוד השני ביום ראשון שאחריו במסגרת גביע המדינה.

בבני יהודה ישמחו אם תהיה קבוצה שתקלוט את גדיר, שמחזיק במשכורת גבוהה, על אף שהחלוץ כבש את כל ארבעת השערים האחרונים של הקבוצה. במקביל, הכתומים מחפשים חלוץ, וייתכן שיגיע חלוץ זר ואחד מהזרים בסגל ישוחרר. כל הזרים בלי יוצא מן הכלל מאכזבים העונה – יוסיף מוסא, פדרו קמפוס, מישאל ראנז'ל, מתיאה ליואיץ' ואליסון דוס סנטוס, שעד עתה היה בעיקר פצוע.

יוסי כהן, ברק אברמוב | אריאל שלום

נוואנקו אוביורה מצליח להרשים את הצוות ומסתמן שיחתום. ייתכן כי ייכלל בסגל למשחק הגביע אם וכאשר יצטרף רשמית, והקבוצה ללא ספק משוועת לשחקן פיזי ואיכותי במרכז השדה, והתקווה היא שהניגרי ימלא את החלל החסר.

אם יש בשורה אחת טובה שהגיעה אתמול היא העובדה שנשללה האפשרות לשבר בבוהן של אלמוג בוזגלו, שעבר צילום שהביא עמו בשורה חיובית. הכאבים חלפו, ואחרי שבמועדון חששו משבר שיגרור היעדרות של מספר שבועות, הוא עלה בפעם הראשונה בהרכב מאז הגיע לקדנציה המחודשת בכתום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי