חיזוק לחוד: יואל אבוחצירה חתם במכבי פתח תקווה

המועדון צירף את החלוץ, שהרשים את גיא לוזון באימונים ויעבה את החלק הקדמי של הקבוצה ששואפת להתברג בצמרת הגבוהה. במקביל, כל שחקני הקבוצה נמצאו שליליים לקורונה, אך המשחק מול בית"ר נדחה

(גודל טקסט)

חיזוק למכבי פתח תקווה, שהחתימה היום (חמישי) את יואל אבוחצירה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, החלוץ הגיע להתרשמות במועדון, הרשים את המאמן גיא לוזון ויעבה את החלק הקדמי של הקבוצה.

אבוחצירה, ששיחק בעונה שעברה בקריית שמונה, קרע את הרצועה הצולבת בחודש פברואר 2020 ומאז לא שיחק כדורגל. בסיום העונה הקודמת הוא שוחרר מהמועדון הצפוני, אחרי שבעונה הקודמת מצא פעם אחת את הרשת במסגרת הליגה ב-15 הופעות.

בתוך כך, צפירת הרגעה הבוקר במכבי בפתח תקווה. בדיקות הקורונה שנערכו אתמול לשחקני הקבוצה חזרו שליליות והקבוצה חזרה היום להתאמן, אולם התאכזבה לגלות כי המשחק מול בית"ר ירושלים, שאמור היה להיערך בשבת, נדחה בשל התפרצות הנגיף במועדון מהבירה.

כזכור, בפ"ת גילו כי הבלם הצעיר איתי רוטמן נמצא חיובי לנגיף ולכן זימנו אתמול בבוקר את השחקנים לבדיקות, כאשר הבוקר כאמור הגיעו התשובות. גם ינון אליהו, שהיה הראשון מבין שחקני הקבוצה שלא חש בטוב לאחר המשחק מול הפועל חיפה שלשום, מרגיש טוב יותר וכאמור בדיקתו יצאה שלילית.

יואל אבוחצירה, אבי נמני, אבי לוזון
יואל אבוחצירה, אבי נמני, אבי לוזון | מכבי פתח תקווה
ינון אליהו, וויליאם אגאדה
ינון אליהו, וויליאם אגאדה | מאור אלקססי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי