חגיגה בסכנין: "אם ימשיך כך, כיאל יחזור לנבחרת". אוטין יוקפא?

שמחה גדולה אצל העולה החדשה אחרי ה-0:1 על ב"ש, בו הקשר כבש שער ראשון בישראל מאז 2009. רוטנשטיינר נכח ועקב אחריו ואחרי חלאילה. מכבי חיפה לא מסכימה לשחרר את המגן המושאל ללאומית. מחמאות להכנה של אביטן

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

התפרצות רגשות עצומה הייתה אתמול (חמישי) בבני סכנין אחרי הניצחון 0:1 הנהדר על הפועל באר שבע. גם בגלל שלוש הנקודות המפתיעות, אבל גם בגלל כל מה שעבר על המועדון בשבועות האחרונים, אחרי ההידבקות ההמונית בקורונה, אי דחיית המשחק מול מכבי חיפה, ובסוף הכל הסתיים בטעם מתוק עם שער ניצחון פנטסטי של בירם כיאל.

אגב, כיאל כבש לראשונה בליגת העל מאז נובמבר 2009, בעונתו האחרונה בישראל, לפני שחזר הקיץ לארץ. הוא היה כוכב המשחק לא רק בגלל השער, אלא בזכות המנהיגות: "בירם משתפר וגם הקורונה לא פגעה בו. אם הוא ימשיך ככה הוא גם יחזור לנבחרת", אמרו במועדון. אתמול, אגב, מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר, נכח במשחק ועקב בין השאר אחריו ואחרי אוסאמה חלאילה.

נייג'ל האסלביינק וחלאילה חזרו לאימונים רק לפני יומיים, ואמש הם פתחו בהרכב ועזרו להשיג ניצחון יקר מאוד למאבק ההישארות, ובמועדון דיברו על דוחא, בו הקבוצה לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים, עד אתמול. "דוחא צריך לחזור להיות המבצר שלנו וזה יקרה בניצחונות מול מועדונים גדולים באר שבע", אמרו בסכנין.

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

המאמן, ניסו אביטן, קיבל מחמאות עד העמידה הטקטית של חניכיו, שלא אפשרו לשחקני הפועל ב"ש להגיע לשערו של מחמוד קנדיל. ז'וסואה, הכוכב הכי גדול של הקבוצה מבירת הנגב, כלל לא היה מורגש במשחק. גם מופלח שלאעטה הצעיר זכה למחמאות.

במועדון מקווים לרשום חיזוק נוסף בחלון ההעברות, ובמקביל רוצים להיפרד מאיקוום אוטין. המגן השמאלי המושאל ממכבי חיפה לא נכלל אתמול בסגל פעם נוספת. יש בו עניין מהליגה הלאומית, אך הירוקים לא מאפשרים את המעבר ומסכימים כרגע להעבירו רק לקבוצה מליגת העל. בסכנין לא פוסלים את האפשרות להקפיא את הניגרי במידה שמכבי חיפה תתעקש שלא לאפשר את מעברו לליגת המשנה.

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי