כל שחקני הפועל ת"א שליליים לקורונה, אלטמן עשוי לפתוח נגד ק"ש

אף אחד במועדון לא נדבק בנגיף, למרות המפגש מול בית"ר ירושלים רק לפני מספר ימים. הקפטן שסובל מגירוי בשריר הירך אמור לשחק, קלינגר מתלבט בין אופק ביטון לעזריה. וגם: הירש קיבל הצעה מנוף הגליל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נושמים לרווחה: האדומים שפגשו רק לפני מספר ימים את בית"ר ירושלים, בה נמצאו לא פחות מ-18 מקרי קורונה חיוביים, הודיעו היום (שבת) בשעות הבוקר כי כל בדיקות הקורונה של אנשי הצוות והשחקנים חזרו עם תוצאה שלילית, וכעת ניתן להתרכז בהכנות לקראת משחק הבית מחר נגד קריית שמונה (19:45, שידור ישיר בספורט1).

במועדון מקווים להמשיך את הרצף החיובי גם נגד הקבוצה של קובי רפואה, כאשר ניצחון עשוי להעלות את האדומים מעל הקו האדום כבר בתום המחזור. מבחינה מקצועית למאמן ניר קלינגר יחסר את הקשר שי אליאס בשר צבירת חמישה כרטיסים צהובים, אותו יחליף אחד מבין דן עזריה או אופק ביטון. עומרי אלטמן שחש גירוי בשריר הירך אמור לשחק, אבל ההחלטה לגביו תתקבל רק מחר. הבלם אדי גוטליב נמצא בשלבי ההתאוששות האחרונים בפציעה בשריר הירך האחורי ועשוי לשוב לסגל אחרי המשחק נגד קריית שמונה.

ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "ראשית כולנו אנחת רווחה, כשכל הקבוצה נבדקה וברוך השם, אף אחד לא נדבק במשחק מול בית"ר ירושלים. דבר שני אנחנו מודעים למסע המאוד מאתגר שהתחלנו לפני שני משחקים, כשכל השחקנים החדשים הצטרפו והתחלנו בעצם מסע לעבר הישארות בליגה ואנחנו מסתכלים רק על המטרה הזאת כרגע".

ניר קלינגר | דני מרון

"מקווה מאוד שנוכל לשמור על דריכות, מחויבות ועל התקדמות מקצועית כמו שעשינו בשני המשחקים האחרונים וגם לשפר את הדברים הפחות טובים שהיו לנו, בעיקר בדקות הסיום. אנחנו משחקים נגד קבוצה שנמצאת בחלק העליון של הטבלה, קבוצה טובה ואנחנו צריכים לבוא מוכנים, מלאי אמביציה וגם כמובן לחשוב על כל ההיבטים המקצועניים שעבדנו השבוע".

המגן בן ביטון הוסיף: "התחלנו סוג של תהליך בשבוע האחרון, תהליך טוב באמת כולנו מאוד מרוכזים למען המטרה שלנו. מחר יש לנו משחק חשוב וקשה מאוד, אנחנו נותנים את הכבוד לקריית שמונה, אבל מבחינתנו אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח. אנחנו מודעים למצב שלנו ואני חושב שאסור לעצור ואני באמת מאוד מאמינים בחברי הקבוצה שנמשיך את העבודה הטובה שעשינו בשבוע האחרון. אני מאוד שמח שכולנו יצאנו שליליים וכולנו בריאים, כך שאנחנו באים כמו שצריך".

לגבי אושר דוידה, אשר מבוקש בלגיה ורשה הפולנית, הובהר לחלוץ כי עד לסיום העונה לא ידונו בנושא וחוזהו בינתיים לא ישודרג בשל היותו חייל בשרות חובה. מעבר לכך גם שחר הירש מבוקש על ידי מספר מועדונים מהליגה הלאומית, בסוף השבוע אף קיבל הצעה לעבור עד תום העונה למוליכת ליגת המשנה, הפועל נוף הגליל.  

שחר הירש | אריאל שלום

הרכב משוער: אנדראס שטקוס, בן ביטון, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, דני גרופר, אופק ביטון (דן עזריה), דן איינבינדר, עומרי אלטמן, אושר דוידה, לידור כהן, גיל יצחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי