בחדרה מודים: "גולן הימר על קורצקי ונקווה שזה ישאיר אותנו בליגה"

בהנהלה התלבטו בין המאמן החדש לליאור זדה ולבסוף היועץ המקצועי לקח את ההחלטה. רז נחמיאס ושובל גוזלן עשויים לפתוח מול סכנין בשני

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה יצאה אתמול (שישי) לדרך חדשה עם מינויו של המאמן מנחם קורצקי שהגיע במקום של שרון מימר. כזכור, מיד לאחר ההפסד לקריית שמונה הוחלט לפטר את מימר והיועץ המקצועי אורן גולן הבהיר כי מחליפו יעמוד על הקווים כבר במשחק הקרוב נגד סכנין בשני. כבר באותו יום פנו אנשי חדרה לירון הוכנבוים שהיה המועמד המוביל לאימון הקבוצה, אך אינו קיבל שחרור מנוף הגליל. מועמד נוסף להגיע היה ליאור זדה, אך הוחלט לבסוף ללכת עם ההחלטה של גולן ולהחתים את קורצקי.

קורצקי אמנם אמנם נכשל בשנים האחרונות כאשר היה רשום על עונות הירידה של הפועל תל אביב והפועל פתח תקווה, ואף עמד על הקווים בעונות הירידה של מכבי נתניה והפועל רעננה, אך גולן התרשם מהשיחה עמו ומקווה שהוא יצליח להציל את הקבוצה מירידת ליגה. "אורן גולן הימר על קורצקי ונקווה שזה ישאיר אותנו בליגה. העונה הזאת כולה סביב הבחירות של גולן שבחר לתת קרדיט למימר וכעת היה האחראי הבלעדי סביב המאמן החדש", אמר גורם בחדרה.

קורצקי יגיע כבר בשעות הצהריים לחתום רשמית בקבוצה ויעביר את אימון הבכורה כאשר המטרה היא כמובן להשיג נקודות ראשונות בדוחא אחרי ארבעה הפסדים רצופים. חדרה תחסר את מרשל אודה שהורחק מול קריית שמונה ואת המגן עבדאללה ג'אבר המוצהב. לעומתם רז נחמיאס צפוי לפתוח כמגן שמאלי בעוד החלוץ שובל גוזלן צפוי לחזור ל-11.

שובל גוזלן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי