רייכרט ואטנדה ייעדרו מול מכבי חיפה, דנינו וסטויאנוב יפתחו

מכה לכפר סבא: הקשר נפגע בכתפו ועשוי להיעדר כחודש, גם הבלם התלונן על כאבים. אלישע לוי: "באים לכל משחק בתחושה שאפשר לנצח"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד ביום רביעי האחרון למכבי נתניה, שקטע במעט את פתיחת הקדנציה של אלישע לוי, הפועל כפר סבא תצא מחר (ראשון, 19:45, שידור ישיר בספורט4) לסמי עופר במטרה לצלוח אולי את המשוכה הכי קשה – מכבי חיפה, אותה ניצחה בסיבוב הקודם.

"אנחנו נערכים למשחק קשה מול יריבה איכותית. צריך לומר שכל מפגש בליגה הזו מביא את האתגר שלו. כפי שאמרתי אנו באים לכל משחק בגישה חיובית ובתחושה שאפשר לנצח" אמר המאמן אלישע לוי, שיפגוש את הקבוצה בה נחל הצלחה גדולה בעברו.

על קבוצתו: "מרגישים את ההתקדמות ממשחק למשחק. הרווחנו כמה שחקנים מחדש בשבועות האחרונים. יחד עם החיזוק שיגיע בקרוב ייוצר פה תלכיד טוב עוד יותר מהקיים וכזה שיוכל להמשיך בקצב חיובי".

אלישע לוי | ברני ארדוב

הקשר אור דסה הוסיף על התחושות בקבוצה: "אנחנו מרגישים טוב בשבועות האחרונים. אלישע הביא רוגע וניסיון. אנחנו נראים יותר טוב כקבוצה וגם התוצאות השתפרו".

על המפגש הקרוב הוסיף דסה: "ההיערכות זהה כמו לכל מפגש, כיוון שכל משחק עבורנו הוא חשוב. נגיע עם רצון ויכולת לנצח כמו שכבר עשינו בסיבוב הקודם. אנחנו כמובן לא מתעלמים מכך שהם קבוצה מצוינת ונצטרך לתת את הדגשים המתאימים".

לוי, לא יהנה מסגל מלא, כאשר אל טל מכלוף שעדיין פצוע בגבו, הצטרף הבלם סודיק אטנדה שצפוי להיעדר, כאשר לראשונה מאז היה חיובי לנגיף הקורונה, עומר דנינו ישוב ל-11.

אור דסה | ברני ארדוב

ואם לא די בזאת, גם בן רייכרט, אחד העוגנים המרכזיים בקבוצה מהשרון, נפגע בכתפו במשחק מול נתניה וייעדר, כאשר יוני סטויאנוב, שזוכה להערכה מצד המאמן יפתח. לגבי רייכרט, הקשר עבר ביום חמישי צילום והוא צפוי להיעדר מהמגרשים בין שלושה שבועות לחודש, כאשר הוא נחבש בידו.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, עומר דנינו, ג'ורג' פוצ'יבה, איתי שור, אביב סולומון, רז כהן, יוני סטויאנוב, אור דסה, קיזיטו, אמדו סוקונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי