שכטר: "הרגשתי לא בעניינים לאחרונה". ג'ראלדש יפתח

במכבי ת"א לא מקלים ראש לקראת ב"ש בשני. החלוץ דיבר על התקופה הקשה: "זה חלק מהכדורגל, אני מחכה לשער שלי. השמטנו העונה הרבה נקודות, מכבי חיפה ראשונה ובצדק". המגן יפתח לראשונה מאז שחזר. גם גלזר ופרץ יחזרו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עשתה צעד ענק בחזרה למאבק האליפות לאחר הניצחון 1:2 על מכבי חיפה במשחק העונה. כעת, הקבוצה של פטריק ואן לוון רוצה להתגבר על משוכה נוספת – הפועל באר שבע מחזיקת הגביע, מולה סיימה בתיקו 0:0 בסיבוב הראשון. הצהובים אמנם זכו בתואר "אלוף האלופים" על חשבון מחזיקת הגביע אך בארבעת משחקי הליגה האחרונים לא הצליחו לנצח אותם.

המאמן פטריק ואן לוון יחליט על ההרכב מחר בבאר שבע רק בסמוך להתמודדות, אך מסתמן שאנדרה ג'ראלדש יפתח לראשונה מאז חזר מאפואל ניקוסיה לנוכח היכולת הטובה שלו נגד מכבי חיפה. להרכב יחזרו דן גלזר ודור פרץ שהיה מוצהב נגד מכבי חיפה והם ישתפו פעולה בקישור עם אייל גולסה. בנוגע לחלוץ בחוד, ואן לוון ימתין לעדכון מהצוות הרפואי בנוגע לאלכסנדר פשיץ' המתאושש ממתיחה במפשעה לפני שיחליט אם לפתוח איתו או להמשיך עם איתי שכטר.

ואן לוון דרוך:"מיד בסיום המשחק האחרון התחלנו להסתכל קדימה ולהתכונן למשחק הבא. הניצחון האחרון נתן לנו דחיפה גדולה אבל עלינו להמשיך לעבוד קשה, לוודא שאנחנו מרוכזים מהשנייה הראשונה ועד האחרונה באימונים ובמשחקים ועושים את מה שצריך. יש לנו אנשים איכותיים במועדון כדי לעזור לפצועים להתאושש".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

על הפציעה של עדן קארצב שייעדר מספר שבועות: "זה הדבר היחיד שמכביד עלינו, זו מכה גדולה יותר מהאחרות. ייקח לו מספר שבועות להתאושש אך הוא בחור צעיר וחזק והוא יתמודד. זה לא יפגע בהתפתחות שלו כשחקן, אני מניח שלא ייקח לו יותר מדי זמן לחזור".

על מה שקרה בפועל באר שבע: "שוב, עלינו להישאר מרוכזים ומאורגנים ולעבוד קשה כדי להשיג את התוצאה שאנחנו צריכים. מה שקורה אצל היריבה זה לא שייך אלינו, אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו".

החלוץ איתי שכטר פתח בהרכב בשני המשחקים האחרונים אך לא כבש מאז שני המחזורים הראשונים. החלוץ דיבר על הבצורת ועל התקופה הפחות טובה שעברה עליו: "הגול לא הגיע כבר הרבה זמן יחסית מאז שני מחזורי הפתיחה כשכבשתי פעמיים כמחליף, הייתה לי תקופה ששיחקתי פחות. אני שמח שקיבלתי הזדמנות בשני המשחקים האחרונים בהם הקבוצה ניצחה. מי שמכיר אותי יודע שתמיד אתן את כל-כולי למועדון בין אם זו דקה או עשר דקות. הייתה תקופה פחות נעימה שהרגשתי מחוץ לעניינים אבל זה חלק מהכדורגל ועכשיו אני בעניינים. אני מחכה מאוד לשער שלי. אבל אין לי בעיה לא להבקיע עד סוף השנה כל עוד ננצח כשאני פותח בהרכב".

פטריק ואן לוון | דני מרון

על המשחק הקרוב: "משחק נגד באר שבע בטרנר זה משחק סופר-קשה, גם בלי קהל הפועל ב"ש קבוצה חזקה עם סגל טוב, קבוצה שמשחקת ברמה גבוהה נגד כולן וראינו את זה גם בקמפיין שלהם באירופה כשהם עשו חיים קשים לגדולות היבשת, ובליגה שלנו היא אחת הטובות. נצטרך להתמקד גם בפרטים הקטנים שמכריעים – המצבים הנייחים ועד כל דבר במגרש".

המשך העונה: "אנחנו מרוצים מאוד מהניצחון אבל צריכים לשים לב לטבלה, עדיין יש פער של חמש נקודות, יש עוד דרך ארוכה אך פתחנו את העונה לא טוב ומעדנו לא פעם בלי שציפינו שזה יקרה.. מועדון וקבוצה חזקים יודעים להתמודד עם רגעים פחות טובים. אני שמח שאנחנו נראים יותר טוב ואוספים נקודות בזמן האחרון. אנחנו עם הפנים למשחק נגד באר שבע, יריבה סופר-חזקה וסופר-מאומנת, יש יריבות של הרבה שנים בין המועדונים. נצטרך לבוא מרוכזים ולתת את הכבוד הראוי לב"ש כדי לחזור עם ניצחון".

עוד אמר: "במשחקי עונה הניצחון מאוד משמעותי למורל, אין ספק, אבל בכדורגל צריכים להבין, בסופו של דבר זה שלוש נקודות ומכבי חיפה במקום הראשון ובצדק. עלינו להמשיך לעבוד קשה, בצניעות, להיות ביחד גם ברגעים פחות טובים ונעימים במשחק, יש לנו עוד דרך ארוכה. בשל ההתחלה הלא טובה מבחינתנו כל משחק הוא גמר הגביע ואני מקווה נמשיך את הדרך הטובה שלנו.

פשיץ' וגלזר | אריאל שלום

על השינויים בב"ש ועזיבתו של אבוקסיס: "ברור שיוסי אבוקסיס הוא אחד המאמנים הטובים בכדורגל שלנו אבל לא ניכנס למה שקורה בב"ש, אנחנו מרוכזים בעצמנו. בדרך כלל אחרי שמאמן עוזב – אצל השחקנים יש אנרגיות, שי שחקנים שמרוויחים וכאלה שמפסידים אבל הקבוצה מנסה לבוא באנרגיה אחרת. אני מקווה שאנחנו אלה שנשלוט ונהיה דומיננטיים מהדקה הראשונה וכמובן נחזיר את הנקודות.

הרכב משוער: דניאל טננבוים, אנדרה ג'ראלדש, שרן ייני (איתן טיבי), לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, איל גולסה, מתן חוזז, טל בן חיים, איתי שכטר (אלכסנדר פשיץ').

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי