קארצב סובל מקרע ברצועה הצידית. מכבי ת"א תציע לפרץ חוזה משודרג ל-4 שנים

הקשר שנפצע מול חיפה יחל בהליך שיקום וייעדר כחמישה שבועות. אחרי ההצעות לגלזר וכהן, עליהן פורסם לראשונה בספורט1, נודע כי האלופה מתכוונת להאריך את ההתקשרות עם הקשר שיחזור מול ב"ש

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בבדיקת MRI שנערכה לעדן קארצב, התברר היום (שישי) כי הוא סובל מקרע ברצועה הצידית של הברך. כזכור, הקשר נפצע והוחלף במהלך הניצחון על מכבי חיפה והוא צפוי להתחיל בשיקום על ידי הצוות הרפואי של מכבי תל אביב וייאלץ להיעדר מהמגרשים בשבועות הבאים, כחמישה על פי ההערכות הראשוניות.

להוציא את הפציעה של קארצב, הניצחון על חיפה הכניס לא מעט אנרגיות לחדר ההלבשה של מכבי תל אביב ובמועדון מאמינים בלב שלם שמרוץ האליפות פתוח. במקביל לרצון לצרף שחקן התקפה זר במהלך החלון הנוכחי, במועדון עובדים במרץ על מנת להשאיר את השחקנים המרכזיים בקבוצה גם בשנים הבאות.

השחקנים המדוברים הם דן גלזר, דור פרץ ויונתן כהן. אחרי ההצעות שהועברו לאחרונה גלזר וכהן ועליהן פורסם לראשונה בספורט1, במכבי עובדים כעת על נוסחה להשארת פרץ, אשר מסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית, אך למועדון יש אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת.

דור פרץ | אריאל שלום

על פי מסרים שהועברו לשחקן שיחגוג 26 במאי, מכבי תציע לו לחתום על חוזה משודרג לארבע שנים ותודיע לו כי בעונה הבאה הוא יענוד את הסרט בצוות עם שרן ייני ויחליפו כשהבלם יחליט לפרוש. "צעד מתבקש", אמר גורם בסביבת השחקנים על הכוונה להאריך את ההתקשרות.

עוד הוסיף אותו גורם כי "לכולם במכבי ברור שגלזר, פרץ ויוני הם העוגנים ושסביבם צריך לבנות את הקבוצה הבאה. יש בסגל לא מעט שחקנים שעברו את גיל 30. הדיבורים על הצעות מאירופה עשויים להפריע ולהוציא אותם מריכוז לקראת המאני טיים של העונה. מכבי רוצה למנוע את זה".

במקביל, הקבוצה החלה את ההכנות לקראת "שבוע הפועל באר שבע בטרנר", אותה הצהובים יפגשו ביום שני בליגה (20:45) ובשבת הבאה בגביע המדינה (20:30). מי שעשוי להמשיך בהרכב במשחק ביום שני הוא החלוץ איתי שכטר, שהציג יכולת טובה מול חיפה ונתניה והחליט להישאר במועדון.

טב"ח מדבר אחרי הניצחון על חיפה

גיבור המשחק מול חיפה, מתן חוזז, ימשיך בהרכב של פטריק ואן לוון וינסה להמשיך להוכיח שמקומו ב-11. ל-הרכב ישוב פרץ, שסיים לרצות עונש הרחקה וככל הנראה גם גלזר, שעלה במחצית השנייה מול הירוקים והציג יכולת משופרת. דן ביטון אמור לרדת לספסל.

לגבי יונתן כהן, הכוכב ממשיך בטיפולים בשריר ורק ביום ראשון יתברר מתי הוא יוכל לשוב לאימונים עם חבריו. מי שעשוי לעזוב הוא מתן בלטקסה, שמעורר עניין במכבי נתניה.

מתן חוזז | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי