צפו בביצוע המדהים של חזיזה: "אני עובד על זה באימונים"

קשר מכבי חיפה כבש שער יוצא דופן ב-0:3 על כפ"ס וסיפר: "הרגשנו קצת גמורים אחרי מכבי ת"א, לביא הרים אותנו". בכר: "אצילי נכנס למכונה שעובדת". אלישע לוי: "חיפה עשתה לנו מה שעשתה לרוב הקבוצות בליגה"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למכבי תל אביב במשחק העונה, מכבי חיפה הראתה הערב (ראשון) שהיא התאוששה בגדול עם 0:3 מרשים על הפועל כפר סבא. הירוקים הגדילו את הפער בפסגה שוב לשמונה נקודות מהצהובים, לפחות באופן זמני, עד המפגש של האלופה מחר מול הפועל באר שבע. מי שגנב את סיפור המשחק הערב היה ללא ספק דולב חזיזה, שכבש שער מופלא, שאולי אפילו יוגדר כשער העונה בקיץ.

צפו בתגובות

הקשר המצוין הסביר כיצד כבש כך: "אני שמח שהכדור נדבק כמו שצריך לזווית הנכונה. אני לא אשקר, אני עובד על זה באימונים. יש לנו הרבה תרגילים שאנחנו עושים באימונים כדי להגיע למצבים כאלה ולסיים בשער. עוזר המאמן עובד איתנו על זה גם מצד ימין וגם מצד שמאל ואני שמח שזה נכנס".

איך השחקנים הרגישו אחרי ההפסד למכבי ת"א: "תמיד אחרי שאתה מפסיד אתה מרגיש גמור, גם באותו יום וגם אחרי. אתה מרגיש תחושה לא כיפית ומעצבנת. אני שמח שהתאוששנו כמו שצריך. יש לנו קפטן שהרים אותנו ונתן לנו את כל הביטחון כדי לבוא כמו שצריך למשחק הזה .אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה מצוינת, והראינו את זה גם במשחק הקודם, הפסדנו בגלל חוסר מזל. אנחנו מסתכלים קדימה".

דולב חזיזה חוגג | מאור אלקסלסי

כיצד נטע לביא הרים את השחקנים: "הוא דיבר עם כולם. שחקנים מרגישים קצת גמורים אחרי משחקים כאלה. רצינו לנצח את מכבי ת"א וזה לא קרה. הרבה שחקנים היו עם הראש למטה והוא ידע לבוא ולהרים אותנו. רצינו לעשות חצי נקמה אחרי שהם ניצחו אותנו בסיבוב הראשון. תמיד כשאתה עושה משחק לא טוב מבקרים אותך, כי זוכרים תמיד את המשחק האחרון ולא זוכרים את שמונת הניצחונות הרצופים. זה הכדורגל. יש פה שחקנים מספיק בוגרים כדי להבין שהליגה עוד ארוכה. אנחנו רוצים לבוא לכל משחק צנועים ומנצח. בעזרת השם נמשיך ככה".

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, אמר: "חשוב מאוד שחזרנו לנצח, בטח אחרי הפסד כזה כואב. יכולנו גם לנצח במשחק הקודם והרכגשנו החמצה גדולה. הצלחנו לשים את זה מאחורינו. לא תמיד קל לבוא ולעשות משחק כזה חלק כמו שעשינו. הצלחנו לעשות הכל בצורה חלקה וטובה".

היכולת הנפלאה של דולב חזיזה: "מה שהכי אהבתי ממנו זה הספרינט של ובדקה ה-90. כולם כבר עייפים, כולם היו למעלה. אני אוהב את המחויבות הזו ואני שמח בשבילו. לא סתם הוא כובש ומבשל, הוא עובד מאוד קשה".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מה עבר עליהם אחרי ההפסד למכבי ת"א: "איך מתרוממים? באים ושמים את הכל בצד, כמו שעשינו היום. לא עשינו משהו מיוחד. דיברנו על המשחק ההוא וידענו שעשינו דברים טובים בחצי הראשון ופחות טובים בחצי השני. לא היינו מרוכזים 90 דקות. ידענו שאנחנו קבוצה טובה כי עד עכשיו אנחנו במקום הראשון. יש פה קבוצה טובה ואני חושב שראו את זה היום".

היכולת של עומר אצילי, שרשם בישול בכורה: "עומר מאוד משתדל באימונים. הוא הגיע אלינו יחסית בכושר. אנחנו עושים הכל כדי לתת לו את הכלים ולשלב אותו כמה שיותר מהר. גם היום וגם באימונים ראינו אותו משתלב יותר. הוא נכנס למכונה שעובדת, לא קשה להשתלב בקבוצה שלנו השנה. אני מאמין שהוא ייתן עוד יותר בהמשך וגם יכבוש".

איך הוא מרגיש את הקבוצה לקראת המאני טיים: "זה כבר אמצע העונה וכל משחק הוא חשוב. בטח אחרי שמפסידים, היה חשוב לבוא ולהראות עוצמה, והראינו קבוצה דומיננטית חזקה ושולטת היום. המשחק הבא היה כנראה באשדוד כי הגביע ככל הנראה יידחה, וצריך לחזור למסלול שלנו. יצרנו מומנטום אדיר בעונה וקצת יצאנו ממנו".

עומר אצילי חוגג עם ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

אלישע לוי, מאמן הפועל כפ"ס: "לא היינו היום בקצב ולא הצלחנו לסכן את השער של מכבי חיפה. לקחנו שבע נקודות בשלושת המשחקים הראשונים שלי, וזו הפעם הראשונה שאני רואה את הקבוצה שלי כמעט לא מסכנת את השער. זה לא המשחק שלנו, זה מסוג המשחקים שצריך לשים עליהם קו, בלי שום קשר למי שהיה חסר ולי שעוד יגיע. אנחנו מכירים את הצפיפות בליגה. חשוב מאוד שנבוא למשחקים הבאים, ניראה יותר טוב וניקח יותר נקודות".

ההפסד לאקסית: "צריך לתת קרדיט למכבי חיפה, היא קבוצה יותר טובה מאיתנו, שיחקה מהר, חד והגייעה להזדמנויות. הם עשו לנו מה שהם עשו לרוב הקבוצות בליגה עד היום. אנחנו צריכים ללמוד, לבוא למשחקים הבאים ולהיראות טוב יותר, כמו שאמרתי. חשוב שניקח נקודות מול הקבוצות שנאבקות איתנו למטה. נעשה מה שצריך".

אלישע לוי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי