עוד נדבקים בק"ש: נחמיאס ומורגן. הצוות קיבל החלטה לגבי עתידו של לוסיו

אחרי בראון ולוין: גם שחקני ההגנה, ששותפו ב-1:1 מול הפועל ת"א, חיוביים לקורונה. החלוץ המושעה צפוי לספוג קנס, אך לא ישוחרר. שביעות רצון מהתיקו: "זה יכול להיות ההבדל בין פלייאוף עליון לתחתון בסוף העונה"

(גודל טקסט)

אחרי סמואל בראון ויובל לוין, שני שחקנים נוספים של קריית שמונה נמצאו חיוביים לקורונה – עידן נחמיאס וזיו מורגן. הקפטן והמגן השמאלי נבדקו היום (שני) בשעות הבוקר והתוצאות, שהגיעו הערב, הביאו עמן את הבשורות הרעות, שכן רק אתמול שיחקו השניים ב-1:1 מול הפועל תל אביב.

בקריית שמונה כבר ראו את עצמם אמש רושמים עוד הפסד מאכזב ושוב נגררים לחלק התחתון בליגת העל, אך בדקה ה-94 נגד הפועל תל אביב הגיע הרגע הגדול של עבדאללה חליחל, שקבע 1:1 בבלומפילד והעניק לקבוצתו נקודה חשובה.

כזכור, חליחל קיבל את המקום בהרכב של קובי רפואה בעקבות השעייתו של לוסיו במהלך השבוע האחרון. אסור לשכוח כי החלוץ הצעיר אחראי גם לשער הדרמטי נגד סקציה נס ציונה בעונה שעברה, אשר הבטיח לק"ש את המקום בליגה הראשונה העונה. "סבלנו לא מעט העונה מחוסר מזל והפעם הוא היה בצד שלנו" אמרו במועדון הצפוני.

"הפסד במשחק אתמול היה מחבר אותנו שוב לתחתית הליגה, אבל שער השוויון יכול להיות הבדל בין פלייאוף תחתון לפלייאוף עליון בסיום העונה". בכל הקשור ללוסיו, החלוץ צפוי לעמוד בקרוב בפני ועדת משמעת בעקבות התקרית עם אורי דהן בניצחון נגד הפועל חדרה.

החלוץ זעם על הבלם שלא מסר לו בסמוך לשריקת הסיום והתקרית המשיכה גם בחדר ההלבשה, שם היא הפכה גם לפיזית. רפואה הבהיר כי לוסיו מושעה עד ליום שני והערכה היא שהוא יספוג קנס גבוה. בקרב גורמים שונים במועדון העלו את האפשרות כי הברזילאי אף ייזרק מהקבוצה, אך בצוות המקצועי סירבו לחלוטין.

"יכול להיות הבדל בין פלייאוף תחתון לפלייאוף עליון בסיום העונה". שחקני ק"ש חוגגים בבלומפילד | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי