"הזמן יגיד אם אבוקסיס הגיע מאוחר מדי. היה צריך מאמן"

תמיר בן עמי העביר מסר ברור אחרי משחקו האחרון על הקווים בבני יהודה, ההפסד 3:0 להפועל חיפה, שהיה המשחק ה-10 ברצף ללא ניצחון. סילבס: "היינו צריכים להרוג את המשחק לפני", סרדל שיחמיץ את הדרבי: "מתבאס"

(גודל טקסט)

בני יהודה בצרות. הקבוצה משכונת התקווה ספגה הערב (שני) הפסד 2:0 להפועל חיפה, שהיה ההפסד השלישי ברציפות שלה והמשחק העשירי ברצף ללא ניצחון. בכך, היא ירדה לראשונה העונה אל מתחת לקו האדום. יוסי אבוקסיס, שמונה אתמול למאמן הקבוצה, טרם עמד על הקווים, אך יעשה זאת החל מהמשחק הבא. החיפאים, לעומת זאת, שבו לנצח אחרי שלא עשו זאת בחמשת המחזורים האחרונים.

תמיר בן עמי, האיש בעל תעודת הפרו בצוות המקצועי של בני יהודה, דיבר לאחר משחקו האחרון על הקווים ואמר: "המון זמן לא ניצחנו. זו בהחלט תקופה קשה ולא טובה. זה המצב, והוא לא פשוט. אנחנו כל פעם תולים תקווה במשחק הקרוב וזה לא קורה. לצערי, זה המצב".

האם אבוקסיס הגיע מאוחר מדי: "הזמן יגיד. היה צריך פה מאמן ואני חושב שאין ראוי מיוסי אבוקסיס לאמן את הקבוצה הזו. כולם יודעים מה יוסי בשביל בני יהודה ולהפך. אם יש מישהו במקום הנכון ובזמן הנכון אז זה הוא".

תמיר בן עמי | אריאל שלום

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה, היה מרוצה מנגד: "ניצחון חשוב ומתוק. אנחנו אחרי רצף של משחקים עם תוצאות פחות טובות ממה שציפינו וגם פחות ממה שהגיע לנו. אנחנו רוצים לקחת את מה ששלנו וזה ניכר מהדקה הראשונה. היינו צריכים להרוג את המשחק הזה טיפה לפני. אני מרוצה מהדרך שבה שיחקנו במרבית שלבי המשחק. היו רגעים במחצית השנייה שקצת הלכנו אחורה, אבל זה די טבעי אחרי תקופה ארוכה שלא מנצחים בה".

הלחץ שהשתחרר: "הספירה של חמישה משחקים ללא ניצחון זה מצחיק. היה סגר באמצע, חלק מהשחקנים נדבקו בקורונה, אז ספירה הזו לא כל כך הוגנת לדעתי, למרות שהיא נכונה. התוצאות הפחות טובות היו במשחקים טובים שלנו. הגיע לנו יותר כמעט בכל משחק. אני מקווה שנמשיך להיות טובים ולנצח".

לירן סרדל, שכבש את השער השני עבור הפועל חיפה עם בעיטה נפלאה ממרחק, אמר: "במשחק האחרון הובלנו והוא ברח לנו בין הידיים. אני שמח שהיום ניצחנו וחזרנו לליגה. אני רוצה להקדיש את השער לאשתי, שילדה לפני חודש וחצי. הגול הזה מוקדש לה".

היעדרותו מהדרבי מול מכבי חיפה אחרי שספג הערב כרטיס צהוב חמישי: "לא עברה לי מחשבה לקבל עוד כרטיס צהוב כדי להיות שם. אני ספורטאי. התבאסתי מאוד כשקיבלתי את הצהוב. כשחושבים יותר מדי על לא לקבל בסוף מקבלים. אני מצטער על זה ומתבאס מאוד".

חיים סילבס | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי