פציעת תורג'מן לא חמורה, שטיין ביקש לעזוב ונענה בחיוב

חלוץ הפועל חיפה לא נפגע בצורה רצינית, חברו להתקפה בדרך להפועל תל אביב. וגם: גורפינקל יישאר עד תום העונה, כץ שלח מסר ברור בנוגע לעתידו של סילבס אחרי ה-0:2 על בני יהודה: "התערבתי השבוע, נתתי לו גיבוי"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

קפיצות השמחה של אנשי הספסל בהפועל חיפה ב-0:2 על בני יהודה אמש (שני) סימנו את הלחץ הגדול שהיה על הקבוצה בימים האחרונים אחרי רצף חמשת המשחקים ללא ניצחון. הלחץ הזה אפילו הביא מספר אוהדים לאימון ביום שישי, אבל כעת הרבה עול השתחרר מכתפי השחקנים.

הבעלים, יואב כץ, נשמע מרוצה: "אני שמח שלא עשינו שגיאות כמו שעשינו במשחק הקודם. בני יהודה קבוצה טובה, אבל השחקנים שלנו הגיעו מחויבים. הניצחון לא היה מונח בכיס, אבל הגיע לנו. ראינו שיפור במשחק ההגנה". כץ התייחס לביקורת שהופנתה לחיים סילבס והבהיר: "התערבתי השבוע בצורה לא דיפלומטית ועשיתי את הטוב ביותר כאשר יצאתי בפומבי וגיביתי את המאמן. זה היה נכון לעשות עבור הפועל חיפה".

ביום שאחרי המשחק, רז שטיין ביקש לעזוב וקיבל את אישור המועדון. שטיין צפוי לעבור להפועל ת"א, וזאת על אף שהיה אחד משחקני הרכש הראשונים שחתמו הקיץ בהפועל חיפה. לטענתו, הוא לא קיבל את הקרדיט שציפה לו וגם אתמול רק שותף בדקות הסיום.

האירוע שהעיב על הניצחון היה הכרטיס הצהוב של לירן סרדל. זה היה הצהוב החמישי של הקשר, שימנע ממנו לשחק מול מכבי חיפה. כזכור, את הדרבי הקודם סרדל הכריע עם שער ניצחון בתוספת הזמן, כאשר העניק 1:2 לצד האדום של הכרמל.

רוסלן ברסקי חוגג עם חנן ממן | קובי אליהו

חלק מאנשי המועדון טענו שהשחקן היה צריך לספוג במכוון כרטיס צהוב שני ואדום, זאת על מנת שיתאפשר לו לשחק מול הירוקים. כץ, לעומתם, חושב אחרת: "סרדל הרשים אותי והוכיח שהוא ספורטאי אמיתי". אלון תורג'מן נפצע ונאלץ להתחלף בדקה ה-63, אך בקבוצה מעריכים שלא מדובר בפציעה חמורה.

בימים האחרונים בהפועל חיפה בדקו אופציית חיזוק בשחקן הגנה, אך הקושי סביב צירוף זרים וכספי רשת הביטחון הביאה להחלטה על סיום נושא הרכש בחלון ההעברות. יהב גורפינקל, שקיבל לפני כשבוע הצעה להצטרף לליגה הפולנית, החליט בשלב זה לסיים את העונה במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי