תורג'מן נפצע ובספק לנתניה, סילבס: "משחק סופר חשוב"

חלוץ הפועל חיפה ערך אימון חלקי ובמועדון לא יסכנו אותו לפני הדרבי. המאמן דרוך לקראת המפגש עם היהלומים: "נאבקים איתנו על אותם מקומות". במועדון עקצו את שטיין שעבר להפועל ת"א, גאנם יחזור לסגל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:2 החשוב על בני יהודה בבלומפילד ובמטרה לייצר רצף של ניצחונות, הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הביתי מול מכבי נתניה (שבת ב-18:00). הקבוצה של חיים סילבס תיאלץ להסתדר ללא רוסלן ברסקי המוצהב וכמובן שגם בלי רז שטיין שעזב את הקבוצה וחתם בהפועל תל אביב.

שחקן נוסף שעלול להיעדר הוא אלון תורג'מן, שכזכור נפצע והוחלף במהלך הניצחון על בני יהודה, ערך אימון חלקי, התלונן על כאבים ועדיין לא ברור אם ייכלל בסגל. במועדון לא מתכוונים לקחת סיכון ולהחמיר את פציעתו של החלוץ לפני הדרבי וההחלטה לגבי שיתופו תתקבל לקראת המשחק.

סילבס אמר לקראת המשחק: "אנחנו בשיא של העונה ונאבקים עם נתניה על אותם מקומות, כך שזה משחק סופר חשוב עבורנו. היכולת עד עכשיו הייתה טובה, אבל התוצאות קצת פחות ואני מקווה שניצחון נוסף בשבת יחזיר אותנו לתלם".

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

גורם במועדון התייחס הבוקר לעזיבתו של שטיין והסביר: "רז קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו, אי אפשר לומר שלא, אבל הזדמנות לוקחים בעיקר דרך האימונים. היו שחקנים שהגיע להם לשחק הרבה יותר ממנו". החלוץ הבקיע שני שערי ליגה בהפועל חיפה, אך פתח רק בחמישה משחקי ליגה ורשם בסך הכל 692 דקות.

במועדון ממשיכים לחפש רכש ובוחנים אפשר להתחזק בחלק האחורי, כשבחלק הקדמי הקבוצה תקבל בחזרה את קייס גאנם, שכידוע סובל מקרע ברצועת הצולבת ומסרב לעבור ניתוח. גאנם חזר להתאמן וצפוי לשוב לסגל כבר בשבת, כשבהמשך העונה הוא יתחרה עם אלון תורג'מן ו-וויליאם אגאדה על חולצת ההרכב. "יש לנו שחקני התקפה מצוינים ואנחנו מצפים לשיפור משמעותי ומיידי בקצב כיבוש השערים", אמרו בכרמל.

קייס גאנם | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי