הסאגה נגמרה: אדרי ורוטמן חתמו בחדרה, בני יהודה נותרה מאוכזבת

שלום אדרי | הפועל חדרה, רשמי

בתום מאבק על צמד שחקני בית"ר, החדרתים זכו בגדול והכתומים נותרו קירחים מכל הכיוונים. אדרי, שהיה מבוקש בשני המועדונים, העדיף את הקבוצה של קורצקי. ניסיון "חטיפת" רוטמן לא צלח, וגם הוא הגיע בהשאלה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה פתחה את עידן מנחם קורצקי ברגל ימין עם ניצחון סופר-חשוב, 0:2 על בני סכנין. כעת, עם הרוח הגבית הזו, הקבוצה מהשרון רשמה היום (חמישי) חיזוק סופר משמעותי בדמותם של שני שחקני בית"ר ירושלים – שלום אדרי, אשר חתם לעונה וחצי, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, וגם לירן רוטמן, שהגיע בהשאלה. לאחר צירוף השניים, חדרה החליטה למצוא קבוצות חדשות לרודריגו בונגונגי וכארם ארשיד.

אבל הסיפור כאן הרבה יותר גדול. קורצקי נפגש אתמול עם היועץ המקצועי אורן גולן וביקש לעבות את החלק הקדמי. שלום אדרי, שהיה מבוקש גם בבני יהודה, בחר להצטרף לחדרתים להפתעתם הרבה של הכתומים, שהחליטו לעשות מהלך על רוטמן. גורם בבני יהודה אמר מוקדם יותר היום: "אני לא יודע איך הוא סיכם עם חדרה, יש לנו סיכום עם משה חוגג".

גולן שוחח עם משה חוגג שאישר את המהלך ובמהלך היום רוטמן סיכם וחתם בקבוצה. אלא, שאחרי החתימה, בבני יהודה טוענים בכלל שהשחקן סיכם בקבוצה שלהם. גולן אמר לספורט1 על סאגת רוטמן בטרם הצגתו הרשמית: "השחקן חתם בחדרה והתאמן. יש לו חוזה בקבוצה ולא היה מתאמן בלי חוזה. מעבר לכך, יש הסכמה ביני לבין משה חוגג על כך שרוטמן יושאל לחדרה עד תום העונה". אחרי הצגתם של אדרי ורוטמן הוא אמר: "נלחמנו רבות על שני השחקנים, הם מאוד חשובים לנו. בעזרתם ועם הרכש הנוסף שעשינו בפתיחת חלון ההעברות, הפועל חדרה תצליח לעמוד במטרות שלה".

לירן רוטמן | הפועל חדרה, רשמי

ומה בנוגע לאדרי? הקשר, שאובחן כחיובי לקורונה וייצא מהבידוד ביום ראשון, היה כאמור מבוקש גם על ידי בני יהודה וזכה לטלפון מיוסי אבוקסיס, אם כי לספורט1 נודע כי הקשר החליט לקבל את הצעת חדרה וסיכם בקבוצה באמצעות סוכנו משה גולדנברג. בראיון מיוחד לספורט1 אמר אדרי: "התלבטתי הרבה, בחדרה אהיה שחקן מפתח". השחקן יצטרף לאימוני הקבוצה בשבוע הבא.

במקביל, בהפועל חדרה הביעו שביעון רצון מניצחון החוץ על בני סכנין שהעלה את הקבוצה מעל הקו האדום והושג בהופעת הבכורה של קורצקי, אך במועדון מבינים היטב כי המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב (ראשון החל מ-20:00, ישיר בספורט1) הוא לא פחות מקריטי והפסד יסבך את הקבוצה במאבקי התחתית.

מי שצפוי להיות כשיר הוא השוער רובי לבקוביץ' שכזכור נפצע במהלך המשחק מול בני סכנין וחזר לאימונים. גם הקשר מוחמד אוסמן יהיה בסגל של קורצקי, אך מי שייעדר הוא דיא לבאבידי המוצהב, כשאת מקומו יתפוס נועם כהן. עבדאללה ג'אבר ומרשל אודה שלא שיחקו בסכנין בגלל הרחקות, יחזרו.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1015231

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי