שיר צדק סגר מול הפועל ב"ש את תנאי עזיבתו, יחתום בנתניה

שיר צדק
שיר צדק. עשוי לפתוח בהרכב | אודי ציטיאט

אחרי שבועות ארוכים, הבלם קיבל אור ירוק לעזוב והוא יצטרף ליהלומים לשנה וחצי, כשהקבוצה מבירת הנגב תשלים את שכרו במהלך התקופה. טאהא לקראת כפ"ס: "משחק שהוא צומת דרכים. מתנצל על העצבים בחילוף מול מכבי ת"א"

(גודל טקסט)

שיר צדק צפוי לחתום מחר (שישי) רשמית במכבי נתניה ולערוך אימון בכורה. הבלם יצטרף ליהלומים לשנה וחצי, כשהקבוצה מבירת הנגב תשלים את שכרו במהלך התקופה. אחרי שבועות שבהם באר שבע ניסתה להיפרד מהבלם שלה, כאמור, עכשיו זה רשמי: צדק קיבל אור ירוק לעזוב, חתם על זכרון דברים מול המועדון וסגר את תנאי שחרורו.

כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1, ההחלטה לגבי הבלם התקבלה בשבועות האחרונים, כשהפועל תל אביב ומכבי נתניה החליטו לנסות ולצרף אותו. לאחר שבשיחה בין הצוות המקצועי לניהולי סוכם כי אינו בתוכניות ועליו לחפש קבוצה, צדק ניהל בימים האחרונים מגעים עם הקבוצה מהשרון והבוקר סגר את רוב הפרטים במכבי נתניה, כשלאחר מכן סיכמו ביניהם המועדונים בנושא חלוקת השכר.

צדק נופה מהסגל מספר פעמים בשבועות האחרונים, כשבמועדון הראו לו את הדרך החוצה. אבוקסיס העדיף את הבלם איתן רצון, שבעצמו עשוי לצאת להשאלה, על פניו בסגל. צדק היה מאוד מקובל בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע וחזר לסגל אחרי פרשת השימוש בחומר האסור. כעת, הוא יעזוב את באר שבע שתשלים את שכרו ויסיים קדנציה ארוכה בבירת הנגב.

לא רק צדק יעזוב את באר שבע. המגן נועם גמון עשוי לעבור בהשאלה להפועל רעננה לאחר שמשא ומתן בין הצדדים החל הבוקר.

שיר צדק מתוסכל | לירון מולדובן

בגזרה המקצועית, אחרי ההפסדים לבני סכנין ומכבי תל אביב, הפועל ב"ש תגיע בשבת למשחק חוץ מול הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה. מי שידריך אותה בעקבות הרחקת אליניב ברדה יהיה מאור מליקסון, שאמר לקראת ההתמודדות: "משחק מאוד חשוב מבחינתנו, במיוחד אחרי שני משחקים ללא ניצחון. קיבלנו כמה שחקנים פצועים בחזרה ואני מקווה שהם יעזרו לנו. התאמנו חזק היום, נתאמן מחר ונהיה מוכנים למשחק".

הבלם לואי טאהא הוסיף: "מצפה לנו משחק חוץ קשה נגד כפ"ס. משחקי חוץ מהסוג הזה תמיד קשים. אני סומך על הצוות שלינו, אליניב ומליקסון, שיכינו אותנו בצורה הכי טובה למשחק הזה. לפי דעתי המשחק הזה הוא מאוד חשוב, צומת דרכים, אם אנחנו רוצים לטפס למעלה בטבלה או להישאר באותו מקום".

העצבים שלו כשהוחלף מול מכבי ת"א: "לפי דעתי אלה עצבים חיוביים. בתור אחד מהוותיקים פה ואדם אחראי אני לוקח אחריות, לא צריך להתנהג ככה. אני צריך להוות דמות להערכה לילדים ולצעירים שצופים במשחק. אני בן אדם שחיובי תמיד למערכת ומתנצל בפני כולם. זה לא יחזור שוב".

לואי טאהא | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי