מכבי ת"א לא שמחה לאיד מהרחקת ז'וסואה: "אין מה להתעסק בזה"

ז'וסואה | אריאל שלום

אחרי שהפורטוגלי של ב"ש הושעה ל-4 משחקים בעקבות היריקה על ריקן, גורם בסביבת השחקנים מבהיר: "אין לזה מקום גם בין ילדים שמשחקים בשכונה". רוח גבית במועדון מדבריו של גולדהאר, זר יגיע עד לסיום חלון ההעברות?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נמצאת בפורמה מצוינת של שלושה ניצחונות רצופים, שניים מתוכם נגד יריבות משמעותיות כמו מכבי חיפה והפועל באר שבע, ואתמול (רביעי) הקבוצה קיבלה רוח גבית נוספת מדבריו של מיץ' גולדהאר, אשר ערך ראיון בשיחת זום עם אנדי רם במסגרת סדרת מפגשים של הקרייה האקדמית אונו.

הבעלים הקנדי סיפק ציטוטים אופטימיים מאוד לגבי העונה וההמשך בכלל, וגורם בסבית השחקנים אמר: "גולדדהאר מאמין בקבוצה, בוחן ועוקב אחרי כולם. אף אחד בקריית שלום לא שוכח את שיחת הזום שערך מקנדה עם השחקנים ביום בו פיטר את גאורגיוס דוניס. הוא הבהיר שהוא עוקב אחרי ההתנהלות שלכל אחד ואחד. הרמז שנשלח אתמול מקנדה הוא שמיץ' מאמין בצוות המקצועי והשחקנים שיעשו הכל כדי להמשיך במאבק להביא את תואר האליפות".

נכון לכרגע, במכבי ת"א לא מגיבים על פרשת היריקה של ז'וסואה כלפי אבי ריקן במפגש בין הקבוצות. הפורטוגלי היום קיבל עונש לא פשוט של הרחקה לארבעה משחקים, וזוהי מכה אנושה עבור קבוצתו. "אין מה להתעסק במקרה הבזוי הזה. אין לזה מקום גם בין ילדים שמשחקים בשכונה. אין לנו שמחה לאיד נגד הפועל ב"ש", אמר גורם בסביבת השחקנים.

מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

פחות משבוע לסגירת חלון ההעברות, ובקבוצה עדיין מאמינים שמהלך לצירוף שחקן נוסף יבשיל בימים הקרובים. כמו כן, במועדון אמורים לצמצם מעט את הסגל הרחב. מתן בלטקסה, ניק בלקמן ואדוארדו גררו בין המועמדים לעזוב, אך טרם קיבלו את ההצעה הנכונה, ועד עכשיו לא זומנו לשיחה בנידון.

ביום שבת מצפה למכבי ת"א משחק בית בבלומפילד מול בני סכנין (20:00, שידור ישיר בספורט1), ממנו ייעדר אנריק סבוריט המוצהב. גם יונתן כהן ועדן קארצב הפצועים לא יעמדו לרשותו של פטריק ואן לוון. הכוונה במועדון היא לשמור על השלד של הקבוצה ולגרום לשחקנים הבכירים לוותר על מעבר לאירופה, ועל כן דן גלזר, יונתן כהן, דור פרץ ומתן חוזז קיבלו הצעות לחוזים חדשים וארוכי טווח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי