כפי שנחשף בספורט1: שיר צדק חתם במכבי נתניה

הבלם השלים סופית את מעברו מב"ש בחזרה למועדון נעוריו, לאחר שהגיע לסיכום עם האדומים על השתתפות בשכרו בשרון. עזרא וכהן עזרו בשכנועו. לקראת הפועל חיפה בשבת: דומבייה צפוי לרשום הופעת בכורה, עזרא יהיה כשיר

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה השלימה הבוקר (שישי) רשמית את צירופו של שיר צדק, אשר על חוזה לעונה וחצי וחזר לקבוצה בה גדל ושיחק במחלקת הנוער שלה. "נרגש לסגור מעגל ולחזור למכבי נתניה", אמר הבלם. "תודה למועדון על ההזדמנות והאמון. מחכה להחזיר במגרש"

בב"ש נפרדו מצדק: "היום אנחנו נפרדים משיר צדק – קפטן בקבוצה ואחד מעמודי התווך של בניית המועדון ורגעי הקסם שלו בליגה ובמסגרת האירופית. שיר עבר במועדון ימים נהדרים של ניצחונות והישגים, לצד ימים לא פשוטים. בכולם הוכיח שיר אופי, מקצוענות ונחישות. תכונות אלה אפשרו לשיר לחזור למגרשים ולהמשיך לעשות את הדבר שהוא אוהב מכל – לשחק כדורגל. בכדורגל אנו חווים תמיד רגעי פרידה – אלה החיים. בהיכל התהילה של המועדון תמיד יישאר מקום של כבוד לשיר הלוחם, המנהיג והשותף להישגים ההיסטוריים. בהצלחה שיר בכל אשר תפנה. תמיד תישאר חלק ממשפחת הפועל באר שבע. תודה".

עד הימים האחרונים, או ליתר דיוק אתמול, בנתניה עוד רצו לצרף בלם זר, כשגם המאמן ריימונד אטוולד דחף לכך, אך לכל אורך הדרך בנתניה עקבו אחר מצבו של צדק, אותו העריכו מקצועית – כשהסיבה היחידה שלא התנהל מולו מ"מ היא העובדה שלא שוחרר מהפועל באר שבע.

שיר צדק | אודי ציטיאט

אתמול חל המפנה, כאשר צדק הגיע למעין גמר חשבון בשעות הצהריים עם הקבוצה מהדרום. עבור נתניה המשמעות היא שבאר שבע תשלם חלק משכרו, אבל משכורתו של הבלם למרות זאת תיפגע לעומת חוזהו בבירת הנגב וכדי לשוב לנתניה הוא ביצע מספר ויתורים.

במהלך הימים האחרונים, צדק שוחח עם הקפטן אלמוג כהן והקשר חן עזרא, איתם גם שהה בפנימייה בגיל ההתבגרות וכעת הם היו השניים ששכנעו אותו לחזור ולשתף איתם פעולה, כאשר עזרא גם נחשב לאחד מחבריו הטובים בתקופה בה שיחקו יחד בב"ש.

עזרא. יהיה כשיר לשבת | ברני ארדוב

לצד החתמתו של צדק, נתניה גם נערכת למשחק מחר מול הפועל חיפה. מבחינה מקצועית, אטוולד צפוי להמשיך לתת את הקרדיט לאותם 11 שניצחו במשחק האחרון את מ.ס אשדוד 0:3. משמעות הדבר היא שעזרא, שכשיר, יחל את המשחק על הספסל. במועדון יודעים שניצחון במשחק יגרום לקבוצה להישאר חזק בתמונת הפלייאוף העליון.

מי שצפוי לרשום הופעת בכורה בסגל הוא הקשר אבובקר דומבייה, שנחת השבוע בישראל וערך מספר אימונים בהם יכולת טובה. "הוא השאיר עליי רושם טוב עד עתה. הוא עדיין חדש למערכת וכמו כל שחקן חדש במערכת הוא עוד צריך להתרגל לסביבה החדשה ולדרכי העבודה של המועדון" התייחס המאמן ריימונד אטוולד לרכש החדש.

אטוולד התייחס גם לשחקן קבוצת הנוער, פרננד גורי, שבשל הקפאת הפעילות של המחלקות הצעירות, נרשם בסגל הבוגרים ואף שותף בשני המשחקים האחרונים: "בינתיים הוא חלק מהסגל. עד אשר ייסגר חלון ההעברות. לאחר שייסגר חלון ההעברות, נבחן מחדש את הסגל ונחליט".

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, קליאן ואן דר קאפ, אלמוג כהן, רותם קלר,  עומרי גנדלמן, אביב אברהם, איילון ירושלמי, גבי קניקובסקי, קוואן פרייטר ובן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי