הפועל ב"ש הודיעה: "אלחמיד יחתום ל-3.5 עונות". מיכה יגיע?

לאחר הניצחון על הפועל כפ"ס, המועדון אישר את חשיפת ספורט1. הקבוצה הדרומית תשלם כ-800 אלף יורו לאלופת סקוטלנד. החלו שיחות גם מול קשר אנורתוזיס, גמון הושאל לרעננה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חיזוק משמעותי להפועל באר שבע. חמישה ימים לסגירת חלון ההעברות בישראל, חאתם עבד אלחמיד סיכם בשורות מחזיקת הגביע לשלוש וחצי שנים. ב"ש, שפנתה בסוף השבוע שוב לסוכנו דודו דהאן כדי לשחררו, תשלם עבור הבלם 800 אלף יורו והוא יחתום ביממה הקרובה. על מועמדותו של השחקן לאדומים פורסם בספורט1.

מיד לאחר הניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא, הקבוצה מהדרום הודיעה: "הושג סיכום בין סלטיק להפועל באר שבע על מכירתו של חאתם אלחמיד. השחקן יחתום לשלוש וחצי עונות לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות בהמשך השבוע".

עוד לפני ההודעה הרשמית של ב"ש, מאמן סלטיק ניל לנון אמר לתקשורת בסקוטלנד: "חאתם בדרך לישראל. אשתו ובנו הצעיר חזרו לישראל והוא עבר תקופה קשה מבחינה נפשית, זו הסיבה היחידה. אז לרווחתו הוא רצה לחזור הביתה. אני מאמין שהעסקה תיחתם רשמית היום או מחר".

בהתאם לכך, אלחמיד נשאר היום מחוץ לסגל הקבוצה במשחק מול מאת'רוול, מה שמסמן כנראה את דרכו לישראל. "אכן נוצרה התקדמות, אבל אי אפשר לבשר עדיין שאלחמיד מגיע", אמרו הערב (שבת) בבאר שבע. לעומת אלחמיד, מי שעזב את הפועל באר שבע הוא המגן נועם גמון, שהושאל להפועל רעננה מהלאומית עד סוף העונה.

נועם גמון, טל בן חיים | דני מרון

כזכור, ברקת פנתה בשבוע שעבר לדהאן וביקשה לנסות ולהעביר את השחקן בהשאלה עם אופציה לרכישה בתום העונה הבאה. בסלטיק עדיין לא השיבו ובמועדון ממתינים לשחקן. אלחמיד מקבל עשרות הודעות מאוהדים בימים האחרונים, אך הוא החליט שלא להתערב במשא ומתן בין הצדדים.

אחרי החתמה אלחמיד במועדון, בודקים אפשרות לצרף גם את דור מיכה. כרגע השחקן טרם שוחרר אך במועדון מתכוונים להגיש הצעה במטרה לצרפו. במועדון כבר החלו שיחות עם סוכנו רונן קצב.

דור מיכה | הפייסבוק הרשמי של אנורתוסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי