בן שמעון ויחזקאל לא ישוחררו מאשדוד: "מכבי חיפה רדפה אחרינו"

בן זקן לא מוכן שהמאמן או החלוץ יעזבו בחלון הנוכחי ושניהם לכל הפחות יסיימו את העונה. גורם במועדון אחרי ה-0:1 על המוליכה: "כיף לראות את הכדורגל ששיחקנו". בריהון: "מאמין שנעשה תוצאה גדולה גם נגד ב"ש"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מועדון ספורט אשדוד בכותרות בשבועות האחרונים, גם לאור המועמדויות של המאמן רן בן שמעון. זה התחיל בתפקיד המנהל הספורטיבי של הנבחרות הצעירות בהתאחדות לכדורגל והמשיך עם רצונה של אלונה ברקת לראותו על הקווים בהפועל באר שבע אחרי עזיבת יוסי אבוקסיס. אחרי הניצחון אתמול (שבת) על מכבי חיפה, מדובר בפסטיבל שכבר יצא משליטה מבחינת אנשי המועדון.

ג'קי בן זקן, בעלי המועדון, לא אהב את הפסטיבל סביב בן שמעון ובאשדוד הבהירו גם אתמול כי למאמן חוזה גם לעונה הבאה ושאין שום כוונה לסיים את ההתקשרות קודם לכן. כזכור, בן זקן כבר שחרר את בן שמעון לאימון נבחרת קפריסין בקדנציה הקודמת ואין בכוונתו לעסוק באפשרות שכזו העונה.

אדם נוסף שנמצא תחת חוזה באשדוד ובמקרה שלו ישוחרר אולי רק בתום העונה הוא החלוץ שגיב יחזקאל, שגם הוא מבוקש על ידי הפועל באר שבע, אך אין כוונה לשחררו בחלון ההעברות הנוכחי שיסתיים ביום חמישי.

בן זקן. כבר שחרר את בן שמעון בעבר | דני מרון

ומה באשר לניצחון על מכבי חיפה? התלהבות גדולה נרשמה באשדוד ובקבוצה שמחו לומר בקול כי הקבוצה בהחלט רואה את עצמה מועמדת ראויה להעפיל למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה. המחמאות בסיום הלכו לעבר כל מי שהיה על הדשא והיה שותף לניצחון. גורם במועדון אף אמר: "היה כיף לראות את שחקני אשדוד משחקים כדורגל יצירתי והתקפי ושהייתה זו מכבי חיפה שרדפה אחרינו".

כובש שער הניצחון יעקב בריהון סיכם: "אין לנו זמן ליהנות מהניצחון הגדול על מכבי חיפה, כי יש לנו כבר ביום שלישי משחק נגד הפועל באר שבע. נהיה מוכנים כמו שבן שמעון הכין אותנו למכבי חיפה. אני מאמין שנעשה גם הפעם תוצאה גדולה".  

כפי שפרסמנו אתמול אחרי המשחק, הקבוצה סיכמה על צירופו של החלוץ הגנאי מוגיס זאקריה בן ה-20, שחקן נבחרת גאנה עד גיל 20 שישמש כזר השישי של הקבוצה.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי