בהפועל כפ"ס תקפו את שופטי המסך: "עיוורים, זו בושה"

בשרון טוענים שהיה נבדל ברור ומאשימים לאחר ההפסד 1:0 להפועל באר שבע: "זה מביך, כל השופטים איבדו את זה". אלישע לוי ממתין לשחקני הרכש שעידן שום ינסה להסדיר את הגעתם בקרוב

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

זעם גדול בהפועל כפר סבא על צוות השיפוט ואנשי מערכת ה-VAR. מיד עם פתיחת משחק ההפסד אמש (שבת) 1:0 להפועל באר שבע, ידע צוות השיפוט כי קיימת בעיית תקשורת ועל כן שופטי המסך לא יוכלו לתקשר עם השופט הראשי רועי ריינשרייבר – ובשרון מפנים אצבע מאשימה שזו הסיבה להפסד.

"עיוורים", תקפו בהפועל כפר סבא את שופטי המסך, "התקשורת בין השופט ל-VAR לא עבדה, אבל גם המערכת לא? זו בושה. זה מביך. כל השופטים איבדו את זה".

מאוחר יותר המועדון הוציא הודעה רשמית בנושא: "אנו כועסים על פארסת השיפוט במשחק אתמול שפגעה בנו וגרמה למעשה לשער היחיד במשחק שגם הכריע אותו. איננו מבינים את הודעת איגוד השופטים לפיה השער היה חוקי. בכל צילום אפשרי ומכל זווית, ניכר כי שחקן באר שבע היה בנבדל בזמן המסירה".

"בנוסף, אנו תוהים כיצד האיגוד הוציא תמונה שיצרה מראית עין שגויה. כמו כן, לא מובן כיצד בשנת 2021, לא הצליחו באיגוד השופטים להתגבר על בעיה שהוגדרה כבעיית תקשורת בין מרכז הבקרה לצוות השיפוט. הרי בקלות ניתן היה לתקשר באמצעות טלפונים סלולאריים. אנו מצרים על כך שבאיגוד לא לוקחים אחריות על טעות קשה שפגעה בקבוצה ובמאמציה".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | קובי אליהו

מנגד, בכפר סבא גם לא חסכו בביקורת כלפי עצמם: "אנחנו צריכים לדעת שיש גם תוצאת תיקו בכדורגל. זה לא רק ניצחון או הפסד. אחרי ההפסד הזה שוב הסתבכנו בתחתית ונראה שמבין הפועל תל אביב, חדרה, סכנין, בני יהודה ואנחנו, שתי קבוצות יירדו".

במקביל ולמרות השתלבותם של שימקוס הליטאי, עומר לקאו וטימוטי מוזי שהשתלבו אתמול, בכפר סבא ממשיכים להמתין לזרים. המאמן אלישע לוי אישר אמש את הפרסומים בספורט1 על צירופם של ג'יימי הופקאט האנגלי ופלורן חסאני הקוסוברי. היום ינסה נציג הבעלים עידן שום להסדיר את נחיתתם בארץ בימים הקרובים.

"אי אפשר להגיד מילים טובות אחרי הפסד. אנחנו מאוכזבים כמובן. נתחיל את השבוע החדש ונקווה להגיע למשחק הבא ולהשיג תוצאה טובה יותר. אנחנו עם הראש למעלה", סיכם בסיום הקשר בן רייכרט ששב מפציעה ישירות להרכב.

בן רייכרט | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי