בית"ר הציעה לאולסק חוזה לעונה וחצי. ניצן נטש את האימון

ניקו אולסק | Peter Lous/Soccrates/Getty Images

השוער, שהחלים מקורונה וחזר לאימונים, חש בחולשה. הקשר רוצה לחזור לקדנציה שניה אצל דראפיץ' וברדה, במקביל חוגג שוקל לרכוש ולהשאיל את טוויזר ואילו יאנקוביץ' לא הורשה לעלות על טיסה והבעלים עקץ את הממשלה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממתינים לתשובת משרד הבריאות לגבי המשחק שאמור להיערך מחר נגד בני יהודה (החל מ-19:55, ישיר בספורט1). כל השחקנים שחיוביים לקורונה ולא נבדקו עד היום, עשו זאת באימון הקבוצה הבוקר אך במועדון סקפטיים בנוגע לאפשרות שהקבוצה תעלה למשחק אחרי שבוע ללא אימונים עם רוב הסגל. "גם ההכנה למשחק מול נתניה לא אופטימלית", אמרו בבירה, "אבל בניגוד למשחק מחר, עוד אפשר להחזיר חלק מהשחקנים לכושר סביר".

האירוע שהתרחש במהלך אימון הבוקר עלול להשפיע גם הוא על סיכויי קיום המשחק, אך גם אם לא, הוא מדאיג מבחינת בית"ר: השוער איתמר ניצן ירד מכר הדשא ונטש את האימון לאחר שחש בחולשה. ניצן נמצא חיובי לנגיף, אולם קיבל אישור לחזור לפעילות עם הקבוצה. בבית"ר בודקים את הנושא. יש לציין כי השחקנים שנבדקו היום קיבלו אישור לחזור להתאמן, כך שבית"ר התאמנה בסגל רחב, אך האישור ניתן בכפוף לכך שהקבוצה תתאמן בקפסולות קטנות כדי לחזור לכושר ולהימנע מפציעות. לאור נטישת השוער, בקבוצה יבדקו כיצד להיערך להמשך.

בנושא הרכש, הבעלים משה חוגג, שהכפיל את ההצעה על רז טוויזר מ-200 אלף לשקל ל-400 אלף שקל, מתלבט. מדובר בשחקן כנף, כשהחתמת מרקו יאנקוביץ', עליו בונים במועדון, היא הגורם להתלבטות. אחת האפשרויות שעלתה היא רכישת השחקן והשאלתו עד תום העונה, אבל כך או כך, המשא ומתן עם עכו נמשך ורק אם יושג סיכום תתקבל החלטה לגבי ההמשך.

בבית"ר מביטים מהצד אחר ההתחמשות של הפועל באר שבע ומבינים שהגעה לאירופה העונה, כשמכבי תל אביב ומכבי חיפה מתמודדות על האליפות, נראית רחוקה מאוד כרגע, בטח לנוכח הכושר בו נמצאות אשדוד ומכבי פתח תקוה. בשל הרצון להבטיח קודם כל כרטיס לפלייאוף העליון, בית"ר רוצה להתחזק בעוד שחקן למרכז השדה. ניקו אולסק, שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה, הוא היעד המרכזי לשבוע הנוכחי. בית"ר הציעה לשחקן חוזה לעונה וחצי והוא הביע הסכמה עקרונית לשוב לשחק תחת דראפיץ' וברדה.

ניקו אולסק | Soccrates/Getty Images

מתאוסיניו, שמשחק בעמדה דומה לזו של מרקו יאנקוביץ', לא ינחת בישראל בתחילת השבוע הנוכחי. במועדון טוענים כי הקשר שלח בסוף השבוע בדיקת קורונה בה יצא שלילי, אולם בינתיים אין טיסות שיוכלו להנחית אותו בארץ. בית"ר תנסה להנחית את מתאוסיניו רק לקראת סוף השבוע. במועדון מקווים שהוא יוכל לחזור לכושר בתוך שבועיים וזאת אחרי שהבינו כי בדיקות המאמץ שערך בבלגיה לא הוכיחו שהוא בכושר מלא.

באשר ליאנקוביץ', הקשר לא קיבל אישור לעלות על טיסה לישראל בעקבות ההגבלות בנתב"ג. בבית"ר בודקים אפשרות להנחית אותו בארץ בקרוב, אך בינתיים נראה כי לקבוצה ישנה בעיה והגעתו תתעכב.

הבעלים משה חוגג עקץ בנושא כשצייץ בטוויטר: "שואלים אנשים, אם יש אלוהים, איך זה שבעידן של היום אין ניסים גלויים? לאחר שאני נחשף לאחרונה להתנהלות משרדי הממשלה בנושאים פשוטים כמו אישורי כניסה לארץ הקודש וחוסר היכולת של יד ימין לדבר עם יד שמאל, אני נחרד מלדמיין כיצד מתנהלים נושאים הרי גורל ומבין שקיומנו הוא עצמו בגדר נס גלוי"

גורם בבית"ר אמר: "יאנקוביץ' ידע שיש סיכוי נמוך שהוא יעלה על טיסה. אמרנו לו את זה מראש והיינו בקשר איתו. ניסינו להנחית אותו בישראל בכל דרך, אבל הוא לא קיבל את אישור הכניסה לישראל. בשלב הזה, מאוד קשה להשיג אישור כזה. במהלך השבוע ננסה להנחית אותו בישראל".

מרקו יאנקוביץ' | בית״ר ירושלים / Getty Images

משה חוגג כבר סימן את סדר העדיפויות שלו לגבי שחרור זרים. חלאופילו פלייטר יהיה הזר השלישי ברשימה, כשהבעלים והצוות המקצועי מעדיפים לשחרר קודם את דיוגו ורדסקה או המגן סנטיאגו אוקמפוס שמאכזב עד כה. כזכור, בסוף השבוע טען דראפיץ' כי בית"ר עושה מאמץ לשחרר את הבלם ולרשום במקומו את יאנקוביץ'. כזכור, לוורדסקה הובהר כי אם לא יעבור לקבוצה אחרת וזר אחר לא יעזוב, הוא יוקפא.

המגן אנטואן קונטה צפוי לחזור בימים הקרובים לישראל. אלי אוחנה לא אוהב את העובדה שהוא אמור לחזור לקבוצה, אבל לשחקן יש חוזה והוא מתכוון לממש אותו. במועדון עדיין בודקים אפשרות משפטית להשתחרר מהחוזה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי