כפי שפורסם לראשונה בספורט1: רוסה סיכם בב"ש. הערעור על ז'וסואה נדחה

פארלי רוסה | הטוויטר הרשמי של אטרומיטוס

הברזילאי יחתום לעונה וחצי בכפוף לבדיקות רפואיות, יגיע בשלישי לישראל. הפורטוגלי ייעדר משלושת המשחקים הבאים, אקולטסה צפוי להחמיץ את אשדוד. ברקת פנתה למכבי ת"א לגבי מיכה והבהירה שלא תשלם דמי השבחה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה להתחזק. חאתם עבד אלחמיד, שמועמדותו נחשפה כאן באתר ספורט1, צפוי לשוב מחר (שלישי) לישראל לאחר שעבר בדיקת קורונה. בנוסף, שחקן הכנף הזר, הברזילאי פארליי רוסה, שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה בשבוע שעבר, סיכם אף הוא לעונה וחצי, ינחת מחר בישראל ויחתום בכפוף לבדיקות רפואיות.

"אלה שחקני הרכש הכי בכירים שיכולנו להביא עד עכשיו, חאתם ישפר את מרכז ההגנה שלנו ויכול לשחק בעוד מגוון עמדות, רוסה שחקן עם תנועה נהדרת שיוסיף מימד של כוח להתקפה", אמרו במועדון. "אלונה רוצה לבסס את מעמדה של באר שבע כקבוצה צמרת. גם אם דור מיכה יצטרף בקיץ, עם חיזוק נכון אפשר לרוץ שוב לאליפות. יחד עם אלחמיד ורוסה, אלונה תהפוך את באר שבע לקבוצה חזקה מאוד".

צפו בביצועיו של רוסה

לגבי מיכה, אמש החלו מגעים עם מכבי תל אביב לגבי דמי ההשבחה. במועדון שוקלים פניה לערכאה משפטית בטענה שלא מגיע לצהובים דמי השבחה, או שיש לקבוע דמי השבחה נמוכים יותר, אך הם מנסים לפתור זאת קודם כל מול המועדון. מיכה לא מוכן לקצץ בשכרו בשלב זה ואם ישוב לארץ שכרו יהיה זהה לזה שהרוויח במכבי תל אביב. ההתעקשות של ברקת נובעת מכך שהיא תשלם כ-800 אלף יורו לסלטיק על אלחמיד והיא לא מעוניינת לשלם גם פיצוי לאנורתוזיס ובנוסף דמי השבחה גבוהים למכבי תל אביב. אם מיכה לא יגיע, באר שבע תנסה להחתימו בקיץ ותסתפק באלחמיד וברוסה.

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

מדובר ביממה די סוערת שעוברת על הפועל באר שבע, שתארח מחר (שלישי החל מ-20:00, ישיר בספורט1) את מ.ס אשדוד, בצל הכוונה של אלונה ברקת למנות את רן בן שמעון למאמן בקיץ. בשיחה שהתקיימה אתמול עם אליניב ברדה, המאמן הבהיר כי הוא יעמוד על הקווים יחד עם מאור מליקסון ואחרי המשחק יקבל החלטה סופית האם להמשיך בתפקיד המאמן עד תום העונה. "כרגע אין שינוי בעמדה שלי", הבהיר ברדה לאנשי באר שבע, אך הצדדים קבעו לקיים שיחה נוספת לאחר המשחק. העובדה שברקת מחתימה שחקני חיזוק אמורה לתרום להחלטה של ברדה להמשיך על הקווים. במידה וברדה יסרב, ברקת ורחמים יפנו לשרון מימר, אך היא משקיעה את כל ניסיונותיה בהשארת כוכב העבר שלה.

לצערה של מחזיקת הגביע, אלטון אקולטסה התלונן על רגישות בשריר במהלך האימון המסכם ולא יפתח מחר, כשנראה כי הוא גם לא יהיה בסגל. בית הדין פסל את הערעור של באר שבע ואת הבקשה לעיכוב ביצוע ולכן ז'וסואה המושעה ייעדר גם הוא. הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של מרואן קבהא, שערך אימון מלא.

"אין ספק כי יריקה לעברו של שחקן אחר הינה עבירה חמורה ביותר, מבזה ומשפילה עד מאוד", נכתב בפסק הדין. לאחר החלטה זו נותרו לז'וסואה שלושה משחקים נוספים לריצוי העונש, לאחר שכבר נעדר מהמשחק נגד הפועל כפר סבא.

לקראת המשחק מחר אמר אליניב ברדה: "זה משחק מאוד חשוב. אנחנו רוצים למנף את המשחק האחרון ולהשתפר. אנחנו נפגוש קבוצה שכבר הוכיחה שיש לה המון כישרון וזרים טובים, אבל לנו יש את המטרות שלנו ואנחנו רוצים לחזור לטרנר ולנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי