בני יהודה בבעיה: פ"ת מקשה על שחרור לופטה, בלטקסה ירד מהפרק

ג'וסי לופטה | אודי ציטיאט

חלון ההעברות של הכתומים התחיל באי הצלחה בצירוף אזולאי, רוטמן ואדרי, ונמשך כעת עם נפילת עסקת מגן מכבי ת"א ועיכוב המלאבסים בנוגע לפורטוגלי, שסגר את תנאיו. אבוקסיס לא מתלהב מהאסלביינק, גרצ'קין על הפרק

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מאז מינוי יוסי אבוקסיס למאמן בני יהודה, בקבוצה עושים כל שביכולתם כדי להתחזק ולהביא רכש משמעותי, אך נתקלים בקשיים רבים. במועדון רצו את שלום אדרי מבית"ר ירושלים, שבחר לבסוף בהפועל חדרה. לאחר מכן ניסו 'לחטוף' את לירן רוטמן לחדרתים, אך גם הוא כבר עבר לקבוצה של מנחם קורצקי והספיק לערוך במדיה הופעת בכורה.

נוואנקו אוביורה, שנבחן, שוחרר, ומי שהוחתם לעמדת הקשר האחורי הוא ג'ורג' פוצ'יבה ששוחרר מהפועל כפר סבא. זה לא היה החלום של אבוקסיס, אך בבני יהודה לא רצו לבזבז את הזמן, רצו שחקן שיתרום באופן מיידי ולא יצטרך תקופת התאקלמות ארוכה – והלכו על האמריקאי.

עוד מוקדם יותר בחלון ההעברות, היה נראה ששלומי אזולאי החלוץ בדרך לקבוצה, אך לבסוף הוא בחר בהפועל תל אביב. הכתומים מתקשים מאוד בינתיים להחתים את השחקנים שהם רוצים, וכעת הם נתקלים בבעיות נוספות.

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | בני יהודה

הגעתו של ג'וסי לופטה, שסגר את תנאיו במועדון, מתעכבת. מכבי פתח תקווה מחפשת לו מחליף ראוי, זר או ישראלי, ובינתיים לא משחררת את החלוץ הפורטוגלי. מתן בלטקסה, שבבני יהודה האמינו בלב שלם שיחתום, לא יגיע בסופו של דבר על אף שכבר סוכם עם מכבי תל אביב על רכישת חצי מכרטיסו. העסקה נפלה בעקבות החלטה של הצהובים לא לשחררו, וצריך לציין שלפני הגעת אבוקסיס לשכונת התקווה המגן השמאלי עצמו לא התלהב להצטרף.

הזמן עד לסיום חלון ההעברות מתקצר, שכן הוא יינעל ביום חמישי, ובמועדון באמת עובדים קשה בשביל להתחזק במטרה לשרוד בליגת העל ולבלום את המפלה של הקבוצה. אבוקסיס רוצה לצרף מגן שמאלי ושחקן לחלק הקדמי, קשר התקפי או חלוץ. לאחר נפילת עסקת בלטקסה ובעקבות הפערים עם אורי מגבו, שמו של מקס גרצ'קין עלה. ככל הנראה, אחד מבין השניים האחרונים ינחת בשכונת התקווה בסופו של דבר.

בנוגע לחיזוק להתקפה, ההעדפה היא כמובן לצרף את לופטה שכאמור סגר כבר את תנאיו, וההערכה היא שבסופו של דבר מכבי פ"ת תסכים לשחררו. גלאופילו פלייטר האסלביינק מבית"ר הוצע כבר לפני מספר שבועות, אך אבוקסיס לא מתלהב מצירופו, על אף שהוא עדיין נמצא על הפרק במידה שעסקת לופטה תיפול סופית ולא יימצא חלוץ אחר. מישאל ראנז'ל הוצע לקבוצות בליגה הלאומית במטרה להשאילו ולפנות מקום לזר נוסף.

מתן בלטקסה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי