יאנקוביץ': "לא נכשלתי בבדיקות". הוגשה הצעה נוספת על טוויזר

המונטנגרי נחת: "הדיווחים שקריים. מה שקרה בלגיה ורשה זה סיפור אחר ואני לא חוזר לזה. שמעתי דברים טובים על בית"ר, זה אתגר גדול עבורי". יחויב בבידוד של עשרה ימים כמו גם מתאוסיניו ואולסק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בשורות טובות לאוהדי בית"ר ירושלים: שני השחקנים הזרים של הקבוצה, שחקן הרכש החדש מרקו יאנקוביץ' וכן מתאוסיניו הברזילאי, נחתו הלילה (שני) בישראל. יאנקוביץ' הגיע מפודגוריצה לפרנקפורט ומשם המשיך לארץ הקודש בעוד שמתאוסיניו עבר דרך ארוכה יותר – הוא הגיע דרך בלו הוריזונטה לסאו פאולו, משם לגרמניה ובדרכו לישראל פגש את חברו החדש לקבוצה.

לתדהמת בית"ר ירושלים, מנהלת הליגה הבהירה למועדון כי שני השחקנים, כמו גם ניקו אולסק, מחויבים להיכנס לבידוד של עשרה ימים. יאנקוביץ' אמור לחתום לאחר שיעבור בדיקות רפואיות ומתאוסיניו יחזור לאימונים במידה שיעמוד בקריטריונים של משרד הבריאות. יאנקוביץ' הכחיש שלא עבר את הבדיקות הרפואיות: "הדיווחים מפולין אינם נכונים. קודם אני רוצה לסיים את המבדקים הגופניים בבית"ר ולחתום סופית. אני בריא לחלוטין. אמנם אני עדיין לא במאה אחוז אבל מצבי טוב. מה שקרה בלגיה ורשה זה סיפור אחר, זה פשוט לא הסתדר ואני לא רוצה לחזור למה שקרה שם. זה נגמר ואני מקווה שפה אתחיל מסע חדש".

עוד אמר: "אני מודה על קבלת הפנים. שמעתי הרבה דברים נהדרים על המועדון הזה, מאנשים שאני מכיר ומשחקנים ששיחקתי איתם כשהייתי צעיר יותר. אני מקווה שזו תהיה חוויה נהדרת, אין ספק שזה אתגר גדול עבורי".

מתאוסיניו
מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

בנושא אחר, אתמול העניק ניקו אולסק ראיון בלעדי לאתר ספורט1 בו דיבר על החתימה שלו בבית"ר ירושלים. "שני המאמנים מכירים אותי מצוין. הם עזרו לי לצמוח בתור שחקן ואני מתרגש מאוד לחזור לשחק תחתם. בנתניה זה הלך מצוין. הבנו אחד את השני בצורה עיוורת. הם בנו קבוצה טובה ויש לה המון פוטנציאל".

עוד אמר: "יהיה מעניין לשתף פעולה עם עלי מוחמד, יש לנו יחסים טובים. עלי הוא לא שחקן רגיל ואני בטוח ששנינו נהיה יחד באמצע, בית"ר תראה עוד יותר טובה. חיכיתי לשיתוף הפעולה הזה הרבה זמן. התגעגעתי אליו". על המטרות הוסיף: "עם הקבוצה הנוכחית, אפשר להגיע יותר גבוה ממה שהם הגיעו אלי ועד היום. יש בסגל שחקנים ברמה הגבוהה ביותר – עלי, אוחנה, שועה ואלירן עטר".

אחרי הצטרפותם של ינקוביץ' ואולסק, שעל מועמדותו פורסם בספורט1, בית"ר ירושלים עשויה לצרף שחקן אחרון לחלון הזה. למרות שינקוביץ' ומתאוסיניו יכולים לשחק בכנף, חוגג עדיין מנסה לרכוש את שחקן הפועל עכו, רז טוויזר. על שולחנה של קרן בן נשר הונחה, יו"ר עכו, הונחה הצעה בגובה כ-500 אלף שקל, אולם היא דורשת כ-800 אלף שקל עבור השחקן. יחד עם זאת, חוגג לא אמר את המילה האחרונה וייתכן שינסה להגיע פשרה עד יום חמישי בערב, אז ייסגר החלון.

ירדן שועה חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי