לא עוצרת: ברקת ניסתה לרכוש חלק מכרטיסו של דין דוד

הבעלים ניסתה לפתות את אשדוד. בן זקן מסרב לשחררו בשלב זה ואם לא יחול שינוי תנסה לרכוש אותו בקיץ. גורם על סאגת מיכה: "במכבי חוששים מחזרת אלונה". אלחמיד ורוסה ינחתו

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע פנתה לג'קי בן זקן וביקשה לצרף את דין דוד, כך נודע לספורט1. על פי המתווה, חלוץ אשדוד היה אמור להירכש על ידי אלונה ברקת, כשחלק מהכרטיס יעבור לבאר שבע וחלקים ממנו יישארו בידי בן זקן כאופציה למכירה עתידית, זאת בדומה למתווה בו נרכש בעבר מיכאל אוחנה. בשלב זה, בן זקן מסרב לשחרר את דוד ועל פי מקורבים לעסקה הבהיר לברקת כי השחקן יישאר באשדוד לפחות עד הקיץ. כעת, באר שבע מנסה להפעיל לחצים כדי שהעסקה תתממש. כזכור, גם שגיב יחזקאל נמצא בתמונה לקראת העונה הבאה.

באר שבע מנסה לצרף שחקן נוסף ברגע האחרון. בהנחה שיחול שינוי מפתיע אצל בן זקן ברגע האחרון, היא תנסה לצרף את דוד כבר עכשיו. במועדון זועמים על מכבי תל אביב שלא ויתרה על דמי ההשבחה עבור דור מיכה ובשלב זה קיים נתק בין המועדונים. ברקת העבירה מסר למכבי תל אביב לפיו היה עליה לשחרר את מיכה בחינם, בטח אחרי שהקבוצה הסכימה להעביר את בן ביטון. גורם בקבוצה אמר אתמול: "יכול להיות שבמכבי תל אביב לא משחררים את מיכה כי הם לחוצים מהעובדה שאלונה חזרה לקדמת הבמה, לא הייתי פוסל את זה".

חאתם עבד אלחמיד ופארליי רוסה, שעל מועמדותם פורסם בפסורט1, ינחתו היום בישראל. אוהדי באר שבע ממתינים זמן רב לבלם, שקיבל מאות הודעות מאז ההודעה על הסיכום וכעת ממתין להופעת הבכורה שלו. בבאר שבע מקווים כי השחקן יוכל להתאמן באופן מיידי וללא עיכובים, לאחר שבעבר חלה בקורונה.

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

לקבוצה יש משחק הערב (שלישי) מול הקבוצה של בן זקן (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1). כזכור, אתמול פרסמנו שאלטון אקולטסה דיווח למועדון על רגישות בשריר ונראה שלא יהיה בסגל. מרואן קבהא ישוב לסגל ואילו ז'וסואה יראה את המשחק מהיציע. סינטיהו סלליך שחוזר מפציעה בתמונת ההרכב.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, לואי טאהא, שון גולדברג; מריאנו בריירו, דוד קלטינס (מרואן קבהא, איליי מדמון), מרסלו מלי, תומר יוספי, רמזי ספורי; אנתוני וארן (ג'ונתן אגודלו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי