חוזר הביתה: עוואד קיבל שחרור מפוזנן, בדרך לחיפה

פרסום ראשון: החלוץ יחזור למועדון נעוריו אחרי חצי עונה בפולין, וימריא לישראל לפני סגירת חלון ההעברות ביום חמישי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יממה לפני הדרבי החיפאי החשוב ויומיים לפני סגירת חלון ההעברות של חודש ינואר, מכבי חיפה קיבלה הערב (שלישי) בשורה חשובה בשעות הערב: לספורט 1 נודע כי לאחר ימים ארוכים של שיחות, מוחמד עוואד קיבל את השחרור מפוזנן, שתוותר על ההשאלה, והחלוץ יחזור לקבוצת נעוריו, מכבי חיפה, לפני סגירת חלון ההעברות ביום חמישי.

כזכור, אחד המהלכים הראשונים של ברק בכר כמאמן הקבוצה היה ליצור קשר עם עוואד, השניים שוחחו בקיץ והמאמן הביע בחלוץ אמון והודיע לו שהוא מצפה ממנו להילחם על מקומו בסגל. למרות זאת, החלוץ בן ה-23, שגדל במחלקת הנוער של הירוקים והיה אחד הסקוררים הבולטים בתולדותיה, החזיק בהצעה ממועדון הפאר הפולני והחליט לנסות את מזלו ולהגשים את החלום על קריירה מעבר לים.

עוואד חתם על הארכת חוזה בחיפה והושאל לשלוש עונות, אך לאחר חצי עונה ומיעוט בדקות משחק, שקל את צעדיו לאורך תקופה ארוכה. לאחר ההפסד של מכבי חיפה ביום שבת לאשדוד, והפציעה של ניקיטה רוקאביצה, הירוקים החליטו להרים את הכפפה ולהחזיר את החלוץ לסגל הקבוצה, אם יקבל את השחרור. עוואד השתכנע ופנה לדרג הניהולי בפוזנן, שנתן את ה-OK, והחלוץ כבר החל לחפש טיסות חזרה לישראל, במטרה לחתום ולהירשם בסגל הקבוצה לפני סגירת חלון ההעברות ביום חמישי.

מוחמד עוואד
מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי