שרי נטש את אימון מכבי חיפה ויעבור מבחן כשירות לפני הדרבי

מכה לירוקים לפני הפועל חיפה: הקשר ההולנדי סובל מכאבים בתאומים ונמצא בספק למשחק החשוב. בכר התייחס ללחץ: "מאחל לי ולשחקנים שזה יהיה המצב לאורך כל הקריירה". דוניו יועדף על פני וילדסחוט?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יממה לפני הדרבי החיפאי (רביעי ב-20:45), חדשות מדאיגות למכבי חיפה: צ'רון שרי לא סיים את האימון המסכם שנערך היום בגלל כאבים בשריר התאומים והוא נמצא בספק גדול למשחק. ההולנדי יעבור מבחן כשירות מחר ורק לאחריו יוחלט האם הוא ייכלל בסגל של הירוקים לקרב הגדול מול היריבה העירונית.

בינתיים, דריכות שיא במכבי חיפה. אחרי שהפסידו 2:1 בסיבוב ראשון, בכרמל נחושים לנצח את היריבה המושבעת. מעבר ליוקרה, במועדון הירוק מודעים לחשיבות המשחק ומבינים כי מעידה נוספת, אחרי שני הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים, תעלה את מפלס הלחץ בסביבת המועדון לגבהים חדשים.

ברק בכר תרגל מספר מערכים ולא תרגל את ההרכב במהלך האימון המסכם. ברוב התרגולים גודסוואי דוניו הוצב בהתקפה, אך גם יאניק וילדסחוט תורגל לסירוגין. אם שרי לא יהיה כשיר, חוסה רודריגס ששב מהרחקה יפתח בקישור לצד נטע לביא מוחמד אבו פאני ובשני האגפים ימשיכו עומר אצילי ודולב חזיזה. בהיעדרו של ניקיטה רוקאביצה הפצוע, למאמן יש שתי אפשרויות. הריאלית יותר היא כאמור הצבתו של דוניו בשפיץ, אולם קיימת אפשרות שהירוקים יעלו עם וילדסחוט כחלוץ מדומה.

צ'רון שרי | לירון מולדובן

לקראת המשחק, בכר ענה לשאלות העיתונאים ודיבר על הלחץ שקיים בקבוצה בעקבות הפער שהצטמצם לשתי נקודות: "לחץ זו מילה שנשמעת הרבה לאחרונה. אבהיר שוב – זה חלק מהמקצוע וצריך לדעת להתמודד איתו, אני מאחל לי ולשחקנים שזה יהיה המצב שלנו כל הקריירה – שנהיה בלחץ ובמקום הראשון כשהדברים תלויים בנו. צריך לדעת להתמודד ואנחנו נתמודד. יש לנו הזדמנות טובה להראות שאנחנו עומדים בלחצים ובאים ועושים משחק טוב ומתנתקים מהכל. דיברנו מספיק על הלחץ, אנחנו אוהבים אותו ומחבקים אותו ומנתבים אותו למקומות טובים".

על ההפסד להפועל חיפה במשחק בסיבוב הראשון: "ברור שההפסד בדרבי הראשון היה כואב. לא רק בגלל התוצאה והדקה שבה הובקע שער הניצחון, אלא גם כי באנו בגישה פחות טובה למשחק וזה לא דבר שאופייני לנו העונה. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק עבור האוהדים ונעשה הכל כדי לנצח את המשחק מחר".

על חוסה רודריגס שישוב לסגל: "הוא שחקן מצוין והוא הוכיח את זה. יש לנו שחקנים מספיק טובים. אם מישהו חסר אחרים צריכים למלא את מקומו. אנחנו שמחים שהוא חוזר לסגל ויש לנו סגל מספיק טוב כדי לבוא ולנצח מחר. מתי מאבק האליפות יוכרע? אני לא נביא. נעשה הכל כדי לזכות באליפות".

הרכב משוער, מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, חוסה רודריגס, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, עומר אצילי (צ'רון שרי), דולב חזיזה, גולדסוואי דוניו (יאניק וילדסחוט).

צפו בדבריו של בכר

בנושא אחר: במכבי חיפה ממשיכים במאמצים הגדולים להחזיר לסגל את החלוץ מוחמד עוואד מלך פוזנן הפולנית (ראו ידיעה נפרדת).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי