התקדמות משמעותית בין בני יהודה למגבו, בלקמן מועמד

אורי מגבו | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

מגן בית"ר ירושלים מתקרב לשכונת התקווה. בעקבות הסחבת עם לופטה, הכתומים פנו למכבי ת"א בנוגע לחלוץ, אך הצהובים לא מוכנים לשחררו כרגע. אוהדי הקבוצה יגיעו להפגין שוב מחוץ לביתו של אברמוב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי נפילתה של עסקת מתן בלטקסה, בני יהודה מתקרבת לצירוף מגן שמאלי חדש – אורי מגבו. ביממה האחרונה נרשמה התקדמות משמעותית בין המועדון לבין שחקנה של בית"ר ירושלים, כאשר כמעט כל התנאים נסגרו, אך המגן עצמו עוד מתלבט. מדובר על חוזה לעונה וחצי אם הוא אכן יחתום בסופו של דבר, כאשר בעונה השנייה הוא יזכה להעלאת שכר.

עם זאת, האפשרות שמקס גרצ'קין (שגם הוא מועמד לבני יהודה) יחזור לבית"ר תביא לפיחות משמעותי במעמדו של מגבו בקבוצה מהבירה, ועל כן הכתומים מאמינים כי בסופו של דבר יגיע לקבוצה. יוסי אבוקסיס מחזיק ממגבו, על אף שהמטרה הראשונית הייתה לצרף את בלטקסה ממכבי ת"א, אך במקביל כבר החלו המגעים עם מגן בית"ר עוד בטרם עסקת בלטקסה ירדה מן הפרק באופן סופי.

בנוסף, לספורט1 נודע כי בני יהודה מתעניינת בשחקן נוסף של מכבי ת"א – ניק בלקמן. במועדון, כידוע, הגיעו לסיכום עם ג'וסי לופטה ממכבי פתח תקווה, אך המלאבסים מעכבים את שחרורו עד שימצאו לו מחליף זר או ישראלי שימלא את מקומו. לאחרונה נעשתה פנייה לצהובים בנוגע לבלקמן, שממעט לקבל דקות העונה, אך הצהובים בינתיים סירבו לשחרר את החלוץ בן ה-31.

בלקמן. מכבי ת"א לא משחררת כרגע | דני מרון

בנושא אחר, לאחר שאוהדי בני יהודה הפגינו מול ביתו של ברק אברמוב בשבוע שעבר, הם לא עוצרים במחאתם ומתכוונים להגיע שוב אל מקום מגוריו של הבעלים ולהפגין במטרה להביא לעזיבתו. ארגון האוהדים קיבל אישור מהמשטרה לערוך הפגנה, שתתקיים ב-23 בפברואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי