פרסום ראשון: בודפשט הונבד רוצה לצרף את דור אלו באופן מיידי

לספורט1 נודע כי ההונגרים מעוניינים במגן הימני של רפואה, לו חוזה עד תום העונה בקריית שמונה, מה שעשוי לסלול את דרכו למועדון הפאר בו חתם לאחרונה הבלם ניר ברדע. לא נמצאו חולים חדשים

(גודל טקסט)

בהפועל קריית שמונה רוצים מאוד לחזק את הסגל בימים שנותרו עד לסגירת החלון, כשהמאמן קובי רפואה נחוש לצרף רכש, אך בעקבות התנגדותו של הבעלים איזי שרצקי הדבר עדיין לא יצא לפועל. בינתיים, נראה ששינויים עשויים להתבצע דווקא בכיוון ההפוך והקבוצה עלולה להיחלש.

לספורט1 נודע לראשונה היום (שלישי) כי המגן הימני הבכיר של רפואה, דור אלו, מבוקש על ידי בודפשט הונבד ההונגרית שרוצה לצרף אותו מיידית, כשהחללון בהונגריה יינעל ב-14 בפברואר. אלו רשם העונה בישול אחד ב-15 הופעות אבל הוא מוביל את הליגה בכדורי רוחב, כשבמקביל ק"ש מציגה את ההגנה הטובה בליגה ולמגן חלק ניכר בכך. יש לציין כי חוזהו מסתיים בתום העונה.

הונבד, אליה עבר לאחרונה הבלם ניר ברדע שהצטרף ממועדון ספורט אשדוד, ממוקמת במקום העשירי בליגה לאחר 20 משחקים. הקבוצה ההונגרית זכתה ב-14 אליפויות ובשמונה גביעים, אך העונה היא נקלעה למאבקי תחתית ורחוקה חמש נקודות בלבד מנועלת הטבלה.

דור אלו | אריאל שלום

בנושא אחר: ק"ש עדיין סובלת מהתפשטות קורונה ובסגל ישנם כרגע 11 חיוביים לנגיף. כזכור, פעילות הקבוצה הופסקה ביום שישי האחרון והמשחק מול מכבי פתח תקווה נדחה, כשגם המשחק מול בני יהודה בחמישי נמצא בספק. בינתיים, לאחר קבלת תוצאות בדיקות הקורונה שערכה הקבוצה הבוקר לכלל אנשי המועדון (למעט 13 החולים שנמצאים בבתיהם) לא נמצאו חיוביים חדשים לקורונה במועדון, שממתין להנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי