צפו בתקציר: סכנין הפסידה 1:0 בבית לכפ"ס בקרב התחתית

אחרי שלושה הפסדים רצופים, הקבוצה מהמגזר עשויה לרדת בקרוב מתחת לקו האדום בסיום המחזור. שער יקר של מכלוף (56) המחליף סידר לאלישע לוי ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים ובריחה זמנית מהמקומות האחרונים

(גודל טקסט)

בני סכנין הסתבכה בתחתית. אחרי שספגה הפסד כואב מאוד נגד מכבי תל אביב, הקבוצה מהמגזר חזרה הערב (שני) לאצטדיון דוחא ונכנעה 1:0 להפועל כפר סבא בקרב התחתית. אחרי שלושה הפסדים רצופים, השחקנים של ניסו אביטן עשויים לרדת בסיום המחזור מתחת לקו האדום.

בצד המנצח, כפ"ס הגיעה למשחק כשגם היא בתקופה רעה. אלישע לוי ספר כבר שלושה הפסדים ברצף אחרי שנוצח 1:0 נגד הפועל באר שבע במחזור האחרון והיום הוא הגיע למשחק כאשר הוא רחוק שלוש נקודות בלבד מהמקום שמוביל לליגה השנייה.

סכנין בהחלט יכולה לצאת מאוכזבת מהמשחק הערב, שכן היא הייתה עדיפה יותר בחלק הקדמי, אך לא ניצלה את ההזדמנויות הרבות אליהן הגיעו אוסאמה חלאיילה ונייג'ל האסלביינק. כזכור, החלוץ הסורינאמי-הולנדי עדיין מחפש את שערו הראשון העונה, כאשר בסכנין מאוד מאוכזבים מהיכולת שהציג עד כה.

האסלביינק. עוד משחק מאכזב של החלוץ | מאור אלקסלסי

גיבור המשחק של הירוקים היה טל מכלוף. הבלם לא היה בהרכב של לוי, אך נכנס למשחק במהלך המחצית הראשונה כאשר החליף את טום שלח שנפצע. בדקה ה-56 מכלוף היה זה שעלה נהדר לקרן של עומר פדידה ונגח כדור חד לרשת של מחמוד קנדיל.

השער היקר של מכלוף היה הראשון של קבוצתו אחרי שלושה משחקים ולמעשה העניק לכפ"ס ניצחון ראשון בסכנין מאז פברואר 2006. כעת, בסכנין יקוו לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא כאשר ניצב בפניהם אתגר גדול בדמות משחק חוץ אצל מ.ס. אשדוד הנפלאה. להפועל כפ"ס צפוי משחק ביתי נגד מכבי תל אביב, בו היא תקווה להוציא כמה שיותר נקודות.

מכלוף חוגג. שער יקר של המחליף | מאור אלקסלסי
אכזבה גדולה בסכנין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי