דעות חלוקות בסכנין: אביטן עשוי לסיים את דרכו ביממה הקרובה

בעקבות ההפסד 1:0 לכפר סבא, מעמדו של המאמן התערער ולמרות שחלק מחברי ההנהלה תומכים בהישארותו, הוא עלול להיות מפוטר. אוהדים המתינו לו מחוץ לאצטדיון וקיללו אותו בזמן שעזב בליווי משטרתי, כיאל ניסה להרגיע

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין רשמה הערב (שלישי) הפסד שלישי ברציפות בליגת העל, כשנכנעה 1:0 להפועל כפר סבא בקרב תחתית קריטי וראתה את הקבוצה מהשרון מגדילה את הפער ממנה לארבע נקודות. המצב סכנין רותח וכ-100 אוהדים חיכו למאמן ניסו אביטן בסיום המשחק, וקיללו אותו בדרך החוצה מאצטדיון דוחא, אותו עזב אביטן בליווי משטרתי.

בעקבות התוצאה, מעמדו של אביטן התערער משמעותית ובהנהלה שוקלים זעזוע מיידי. הקבוצה מהמגזר השיגה רק חמש נקודות מתוך ה-24 האחרונות שהיו בקופה ובמהלך רצף ההפסדים הנוכחי, נכנעה גם להפועל חדרה שהינה יריבה נוספת שלה בחלק התחתון של הטבלה. אם אביטן אכן יסיים את דרכו, הוא יהפוך למאמן השני שנפרד מבני סכנין בעונה הנוכחית, אחרי שאלדד שביט התפטר לפני כארבעה חודשים בשל הרעה ביחסיו עם היו"ר מוחמד אבו יונס.

בקרב האוהדים הביעו את זעמם על היכולת של הקבוצה והקשר בירם כיאל, שצפה במשחק מהיציע, ניסה להרגיע את הרוחות. בהנהלת הקבוצה יצטרכו לקבל החלטה לגבי עתיד המאמן כאשר חלק מההנהלה מצדדת בהישארותו של אביטן וחלק אחר דורש את פיטוריו כבר ביממה הקרובה.

כיאל. הרוחות סוערות בסכנין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי