ברקת שוקלת להחתים את מרציאנו. גולדברג ייעדר לפחות חודש

אחרי הטעות של לויטה בתבוסה לאשדוד, ראשי ב"ש עשויים לצרף את שוער הנבחרת בקיץ. סולומון הוזכר בשל פציעת המגן, אגודלו יעזוב. הבעלים תבקש מברדה להמשיך לפני שתפנה למימר או חיים. וגם: עדכון על מצב הפצועים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אף אחד בהפועל באר שבע לא מתרץ את התבוסה 3:0 של הקבוצה אמש (שלישי) נגד מ.ס. אשדוד. הפציעות של שון גולדברג, מיגל ויטור וסינטיהו סלליך הגיעו בשלב מוקדם יחסית, אבל זה בטח לא מהווה תירוץ ליכולת החלשה הדרומיים. מרסלו מלי שוב ספג ביקורת על חוסר התרומה שלו להגנה, ג'ונתן אגודלו מוכיח שוב מדוע יוסי אבוקסיס התעקש כל כך לוותר עליו והוא יעזוב בכל מקרה, אם לא בחלון הנוכחי, אז בסיום העונה.

ואם זה לא מספיק, הגיעה הטעות של אוהד לויטה. לספורט1 נודע כי במועדון לא פוסלים אופציה להחתים שוער חדש בקיץ כששמו של אופיר מרציאנו עלה. השוער בן ה-31, המשתייך לסגל נבחרת ישראל. אחרי ארבע שנים בהיברניאן, מרציאנו עתיד לסיים את חוזהו בקבוצה הסקוטית בתום העונה הנוכחית.

ביממה הקרובה תשוחח אלונה ברקת עם אליניב ברדה ותבקש ממנו לעמוד על הקווים משחק נוסף. אם ברדה יסכים, סביר להניח שימשיך בתפקיד עד סיום העונה. אם לא, הבעלים תפנה לשרון מימר או לאופיר חיים.

אופיר חיים
אופיר חיים. גם הוא בין המועמדים | דני מרון

באשר למספר הפצועים שהלך וגדל כתוצאה מהמשחק אתמול, בב"ש אישרו שמריאנו בריירו עבר היום צילום לאחר חבלה בכתף ימין ושאין כל נזק, כך שהוא ישוב לאימונים מיידית. עם זאת, מיגל ויטור חש כאבים בשריר הארבע-ראשי ויערוך בדיקת הדמייה בימים הקרובים, אלטון אקולטסה סובל מדלקת בגיד האכילס ועובר תהליך שיקום עם הצוות הרפואי וגם סינטיהו סלליך חש כאב בשריר הירך האחורי ויעבור בדיקה – כולם צפויים להיעדר בשבת נגד הפועל חיפה.

בכל הנוגע לשון גולדברג, המגן סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי ויחל בהליך שיקום לאחר שיעבור בדיקות, אך ההערכה היא שייעדר לכל הפחות חודש וייתכן שאף חודשיים.

שון גולדברג | דני מרון

בעניין אחר חאתם עבד אלחמיד ופארליי רוסה, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בספורט1, נחתו אמש בישראל אחרי עיכוב של כשלוש שעות בטיסה. בב"ש טוענים כי אלחמיד לא זקוק לבידוד, אבל רוסה ייאלץ להמתין עם הבכורה. בעוד פחות משבועיים הקבוצה תשחק מול מכבי תל אביב בגביע המדינה ולאור גל הפציעות והעובדה שגם ז'וסואה מורחק מהמשחק הזה, ישנה דאגה לגבי הסגל, כשבשלב זה, ברקת ואסי רחמים שוקלים להביא חיזוק נוסף ברגע האחרון.

צפו: אלחמיד ורוסה נחתו בישראל

בעקבות האכזבה מההפסד אתמול ופציעת שון גולדברג, במועדון עשויים להחתים מגן שמאלי חדש. אופציה שעלתה היא אביב סולומון מהפועל כפר סבא, אולם ספק גדול אם ישוחרר גם אם תיעשה פנייה למועדון מהשרון.

בנוגע לתקרית שהתרחשה לאחר המשחק אתמול, במועדון זועמים על האוהדים, אשר טענו שרמזי ספורי ירק לעברם. שחקנים העידו כי ספורי נהג באיפוק ונכנס לרכבו. "הכל המצאות", אמרו במועדון. "כמה ילדים רצו לגרום לרעש מיותר. להגיד שהוא ירק? זה פשוט שקר. בטח לא בשבוע כזה". גורמים במועדון סיפרו כי הבעלים ברקת עזבה את האצטדיון כשהיא נראית מתוסכלת מהמצב. "זה רק מוכיח שאבוקסיס הוציא מהקבוצה הזאת מעל ומעבר", אמר אחד השחקנים.

גרצ'קין. יחתום בבירת הנגב? | זוריה לוגנסק, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי