אחרי התבוסה: אוהדי באר שבע הגיעו לטרנר והתעמתו עם ספורי

כ-60 אוהדים המתינו לשחקנים מחוץ לאצטדיון וקיללו אותם בעקבות התבוסה: "יש כאלה שחצו את הגבול"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

תקרית חמורה באצטדיון טוטו טרנר אחרי ההפסד של הפועל באר שבע, 3:0 למ.ס. אשדוד. כ-60 אוהדי הקבוצה הגיעו למתחם, המתינו לשחקנים וקיללו אותם ביציאה. האווירה התחממה במהירות, ומי שנקלע לסערה הוא קשר הקבוצה, רמזי ספורי.

לטענת השחקן, רכבו חנה ליד הגדר, שם חיכו לו מספר אוהדים שקיללו אותו. "הם הפנו לרמזי קללות קשות ודברים שלא ראוי שנחזור עליהם בכתב". סיפרו בקבוצה אחרי המשחק. לטענת האוהדים, הקשר ירק לעברם בתגובה, אך ספורי מיהר להכחיש. האוהדים הפנו אצבע מאשימה לעבר השחקנים, קראו קריאות נאצה והטיחו בפניהם ש'אין להם כבוד'. שחקן בקבוצה סיפר לספורט1: "הרבה זמן לא שמענו את האוהדים כך. אנחנו מבינים את הכעס, אבל יש כאלה שחצו את הגבול".

ערב לא קל לשחקני הפועל באר שבע | דני מרון

בנושא אחר, הקבוצה מבירת הנגב זכתה לבשורות טובות בסיום המשחק, עם הנחיתה של חאתם אלחמיד ופארלי רוסה בישראל לקראת חתימה בקבוצה. הבלם יחתום לשלוש וחצי שנים, כשאלונה ברקת תעביר למועדון הפאר הסקוטי, סלטיק, 800 אלף יורו עבור השחקן, בעוד הקשר הברזילאי יחתום לעונה וחצי בכפוף לבדיקות רפואיות.

בגזרת המאמן, אליניה ברדה עדיין לא החליט אם ימשיך לאמן את הקבוצה עד סוף העונה, וגם אופציית שרון מימר נמצאת על הפרק. המאמן הזמני אמר אחרי ההפסד: "אני איש של המערכת, בינתיים צריכים שאני אעזור ואני אעשה הכול כדי שיהיה טוב. כשיהיה לי מה לעדכן אני אעדכן"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי