כפי שפורסם לראשונה בספורט1: הופקאט וחסאני חתמו בכפר סבא

פלורנט חסאני
פלורנט חסאני | הפועל כפר סבא

הזרים החדשים של אלישע לוי הצטרפו לעונה וחצי ובכך ככל הנראה הסתיים מסע הרכש. השחקנים חגגו בחדר ההלבשה בדוחא את הניצחון החשוב, דנינו, שור ושימקוס זכו למחמאות. שלח נפגע בקרסול וייבדק

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל כפר סבא לאחר הניצחון אתמול (שלישי) 0:1 בדוחא על בני סכנין. בקבוצה סימנו את המשחק כחשוב למאבקי התחתית ולמרות שבמועדון מודעים לעובדה ששש נקודות יתרון מהקו האדום לא נותנות להם יותר מדי שקט וביטחון, הקלה בהחלט נרשמה.

בחדר ההלבשה אף הייתה חגיגה גדולה לאחר המשחק, כשבמקביל גם התבשרו בכפר סבא על נחיתתם של הקוסוברי פלורנט חסאני והאנגלי ג'יימי הופקאט לאחר מסע מפרך בפרנקפורט ובאיסטנבול. על הגעתם של השניים, שחתמו היום רשמית לעונה וחצי, פורסם לראשונה בספורט1.

הופקאט אמר לאחר החתימה: "אני שמח להיות כאן ומצפה לעזור לכפר סבא ולהשפיע. אני אסיר תודה על ההזדמנות. ראיתי את הניצחון של הקבוצה אתמול, זה היה משחק טוב. אני מקווה שנתקדם בטבלה ושנוכל להתברג למעלה. אני מתרגש, הסתכלתי על הקבוצות בליגה והן נראות טוב. אני מצפה לשחק כאן".

ג׳יימי הופקאט
ג'יימי הופקאט | הפועל כפר סבא

הופקאט שיחק בעשור האחרון בליגה השבדית. האנגלי רשם שמונה עונות בקבוצת אוסטרשונד המשחקת בליגה הבכירה. הוא זכה עם הקבוצה בגביע השבדי ורשם עשר הופעות בשלב הבתים ובליגה האירופית. היה שותף בהישג הקבוצה שהעפילה לשלב 32 האחרונות במפעל. במשך התקופה כבש ג'יימי 46 שערים והוסיף 24 בישולים ב-188 הופעות. בעונה האחרונה שיחק בקבוצת סונדסוואל בשבדיה.

חסאני הוסיף: "קבוצה חדשה. מקום חדש. זה מרגש. אני שמח להגיע לשחק כאן ומודה למי שמאמין בי. שמעתי דברים טובים על הליגה והקבוצה. הגיע הזמן לשחק ולהצליח".

חסאני בן ה-23 רשם מונה הופעות ושער אחד במדי נבחרת קוסובו. בשלוש העונות האחרונות שיחק בקבוצת דיושגיורי בליגה ההונגרית הראשונה. הוא כבש 13 שערים ובישל שבעה נוספים.

חסאני לאחר נחיתתו בישראל | ספורט1

בחזרה למשחק: מי שזכה אתמול לכמה רגעי נחת הוא הבלם טל מכלוף, שלאחר פציעה לא פשוטה בגבו זכה לדקות משמעותיות בעקבות פציעתו של טום שלח בקרסול (המגן הוחלף וייבדק) והתכבד בשער הניצחון. גם עומר דנינו, איתי שור ודומנטס שימקוס זכו למחמאות, כאשר בקבוצה ציינו כי חוליית ההגנה תפקדה היטב. "קבוצת תחתית צריכה לדעת לנצח משחקים כאלה אם היא רוצה לשרוד".

פחות מיומיים לסגירת חלון ההעברות, ניתן להגיד שהסגל של כפר סבא כמעט סגור, אך אם המאמן אלישע לוי ימצא שחקן הגנה לעיבוי הסגל הוא יצרף אותו. כרגע אין מועמד קונקרטי, כשבכל מקרה המטרה היא לא לצרף שחקן בכוח.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | מאור אלקסלסי

"אני מאוד שמח על הניצחון היום. זה היה חשוב אחרי כמה משחקים. זה לא היה פשוט, אבל העיקר אלו הנקודות שייתנו לנו ביטחון. ידענו לנצח בקרב מאתגר ועוד יהיה לנו משחקים מהסוג הזה שנצטרך להתמודד איתם" סיכם בסיום קשר הרכש עומר לקאו.

על היריבה הבאה: "כעת הפנים קדימה למפגש עם מכבי ת"א. אין לנו זמן לחגוג. אנחנו צריכים להגיע ולהמשיך בתהליך החיובי שהתחיל בקבוצה לפני כמה שבועות. אני סומך על הצוות שיכין אותנו היטב ונעשה את מה שצריך כדי להיות מוכנים".

עומר לקאו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי