אראל שוקל להגיש תביעה: "מנכ"ל מכבי חיפה תקף אותי"

קטטת ענק בסיום הדרבי החיפאי. קשר הפועל חיפה: "מכבי חיפה צריכה להתבייש, סאן מנחם צעק 'עופו הביתה, סמרטוטים'. שוקל לתבוע את אסף בן דב". כץ: "ראיתי את מה שמנחם עשה, זה נראה רע מארה"ב""

(גודל טקסט)

דרמת ענק בסיום הדרבי החיפאי הערב (רביעי), בו מכבי ניצחה 0:2 את הפועל. קטטה המונית, אלימה ומכוערת התפתחה, ושחקן הפועל חיפה, גל אראל, התראיין בסיום ויצא בטענות קשות כלפי סאן מנחם, כלפי מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב, התעמת עם דובר הירוקים דודו בזק וזעם על היריבה העירונית. בעקבות האירועים, בוגדן פלאניץ', עאיד חבשי, סאן מנחם, גל אראל ועדן בן בסט יועמדו לדין. שחקנים ואנשי צוות נוספים ייבדקו.

צפו בקטטה המכוערת

"ניצחתי לא דרבי ולא שניים בקריירה שלי", אמר אראל. "זה בסדר לחגוג, לצרוח ולשמוח, אבל כשסאן מנחם מגיע לספסל שלנו וצועק 'עופו הביתה, סמרטוטים', אז איך מצפים שנגיב? מעבר לזה, מועדון כדורגל מכבי חיפה, שתמיד אומר ש'האדם לפני השחקן' – המנכ"ל שלה אסף בן דב ירד למגרש ומרים ידיים כמו אחרון הפרחחים. לי יש צילומים שהוא תוקף אותי. זו בושה וחרפה".

אראל המשיך לתקוף: "מועדון כדורגל מכבי חיפה צריך להתבייש. זו תעודת עניות לכדורגל הישראלי. אני חושב מה לעשות עם הצילומים. יכול להיות שאגיש תביעה. יש אנשים שאני מתייעץ איתם. כמו שאמרתי, זה בסדר לחגוג ולשמוח. זה דרבי ומשחק עם המון אמוציות, אבל אי אפשר לצפות מאיתנו שכשאנחנו יושבים מתוסכלים בספסל ושחקן מתקרב אלינו וצועק אלינו כאלה דברים, מצפים שנשב בשקט? לא נשב בשקט".

"בשער הראשון סאן מנחם בא וירק לי מול הפרצוף. זה המשיך בטראש טוק זול. בסוף המשחק במקום לשמוח כמו ספורטאי אמיתי הוא מתקרב לספסל שלנו וצועק 'עופו הביתה סמרטוטים'. אנחנו מועדון גדול בכדורגל הישראלי, לא סמרטוטים של אף אחד. לא סאן מנחם ולא מועדון מכבי חיפה יכולים לעשות דברים כאלה, ובטח לא מנכ"ל מכבי חיפה שיורד לתקוף שחקנים. גם כשאני ניצחתי דרבי אף פעם לא באתי להתגרות בספסל היריבה. זו בושה וחרפה והם צריכים להתבייש".

גל אראל נאבק עם מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

"לי יש צילום של בן דב תוקף אותי, אבל אני צריך לשבת בבית ולראות. שלחו לי אותו. גם בן דב וגם בחור עם חולצה כחולה שאני לא יודע מי זה שלח לי אגרוף. אני חושב שזו תעודת עניות לכדורגל שמנכ"ל של קבוצה כמו מכבי חיפה יורד ותוקף שחקנים. בצוות שלנו כולם באו וניסו להרגיע את העניינים, יש צילומים אני לא סתם ממציא. לא יכולנו להגיב בצורה אחרת. סאן מנחם הדליק את כל האווירה".

גם הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, הגיב למהומה הגדולה בסיום ואמר: "אני מגנה את האלימות וחבל שזה קורה. שחקן מכבי חיפה סאן מנחם ביצעה פעולה מתריסה וזה התחיל את המהומה. ראיתי את הכל בטלויזיה וראיתי שם בעלי תפקידים ממכבי חיפה. מארה"ב זה נראה רע. אני ונשיא מכבי חיפה יעקב שחר ביחסים מצוינים וחבל ששאר האנשים בשני המועדונים לא באותם יחסים. אני עדיין לא יודע כיצד נגיב".

תגובת מכבי חיפה לדבריו של גל אראל: "בן דב ירד להפריד. שחקן שמתנהג כאחרון האוהדים ראוי ולא ילין. ניצחנו, חגגנו והותקפנו"

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה, דיבר בסיום על הקטטה: "לא יודע לומר מה קרה אבל זה לא מוסיף כבוד לאף אחד. זה מאכזב מאוד. בתקופה כזאת שכולם מחפשים את המוצא, זה נותן עוד תחושות לא טובות. אני לא יכול לומר מה קרה, אני מניח שזה החל עם התגרויות כאלה ואחרות. חבל מאוד".

עוד משחק ללא ניצחון: "ראיתם את המשחק, אני מניח שמי שעוקב אחרי הפועל חיפה רואה שהיא משחקת כדורגל טוב. בתוצאות אנחנו נופלים לאחרונה. אני לא חושב שמכבי חיפה יכולה לעשות מעבר למצבים הנייחים ונפלנו שם".

בעיית המחץ: "יש לנו שחקנים טובים בחלק הקדמי, הגענו למה שרצינו. אבל בסופו של דבר צריך להגיע חדים לפועלות האחרונות ולא ביצענו אותם כמו שצריך. אם אחד מהם היה נכנס כל המשחק היה משתנה, אני לא חושב שעד הגול מכבי חיפה הגיעה למצב מסוכן. לצערי הרב אני מאוד מאוכזב מכך שהפסדנו".

האם הייתה תחושה שתהיה כזאת קטטה: "האמת שבכל דרבי יש אמוציות, אבל לא ציפינו לתגרה המונית ומכוערת. לצערי בסוף המשחק זה היה מעבר ומוגזם וכשאין קהל הכל נראה גס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי