ז'וסואה עקץ את שחר, סאן מנחם הגיב לאירוע

אחרי הקטטה בדרבי, המגן, שלפי ד"וח השיפוט החל את המהומה, הגיב: "המילה סמרטוטים לא הייתה שם - גל אראל שאחראי לאלימות אינו דובר אמת". בכרמל טוענים: "חבל שנגררנו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה השיגה אתמול (רביעי) את אחד הניצחונות החשובים ביותר שלה העונה כשגברה 0:2 על הפועל חיפה בדרבי, אולם על שמחת הניצחון העיב האירוע האלים בסיום המשחק: התגרה המכוערת שנגרמה לאחר ששחקני הקבוצה נגררו להתנפלות של שחקני היריבה העירונית – כך לטענת אנשי המועדון הירוק. במכבי חיפה חוששים כעת כי במקום שתוצאת המשחק תהיה משמעותית מבחינה מקצועית, ההשפעה תורגש דווקא בעונשים כבדים מצד בית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

הבוקר פורסם דו"ח השיפוט של לירן ליאני שעשרה שחקנים משתי הקבוצות נכללו בדו"ח ושם נטען כי הוא החל את המהומה ורב מכות. "עם שריקת הסיום הוא צעק להפועל חיפה – לכו הביתה, חבורה של סמרטוטים".

מנחם, הציג את גרסתו לאירועים ברשתות החברתיות ועל רקע תמונה שלו מצביע על הסמל של מכבי חיפה וחוגג את השער, כתב: "עכשיו כשהכל רגוע יותר צריך להסביר מה קרה אתמול בערב. רציתי מאוד לנצח את המשחק הזה, זכרתי להם את ההתלהמות והאלימות בסיבוב הקודם. הרצון והתשוקה לנצח ולהחזיר את הגאווה לאוהדים שלנו – ישבו לי ולנו טוב בראש. בסוף המשחק, לאחר הניצחון הייתה חגיגה ספונטנטית ואמוציונלית כמו כל שחקן שמנצח דרבי. המילה 'סמרטוטים' לא הייתה שם. גל אראל שאחראי לאלימות אינו דובר אמת. הייתה חגיגה אמיתית של ניצחון בדרבי! ניצחון חשוב ויוקרתי".

לדבריו דווקא הוא הותקף: "מאותו רגע של השמחה הזו הותקפתי באלימות קשה על ידי הפועל חיפה ובראשם עדן בן בסט וגל אראל. אין שום מקום לאלימות שכזו, אנחנו אלה שהותפקנו משום שחגגנו. גם אם אנשי הפועל ראו את החגיגות בהתרסה – אין מקום לאלימות פיזית. אני יוצא מהדרבי הזה עם שלוש נקודות ובעיקר עם כבוד לאוהדים שלנו. חיפה ירוקה".

"פשוט חבל שנגררנו למהומות שלהם", אמרו במועדון, "השחקנים היו צריכים לרדת ולחגוג את הניצחון בחדר ההלבשה. זה היה אירוע חמור שלא מתאים לכדורגל, בטח בימים כאלה". במכבי חיפה זעמו למשמע התלונות של חלק מאנשי היריבה שהאשימו אותם בתקיפה, והצהירו כי אינם פוסלים הגשת תביעת דיבה נגד נציגי הפועל חיפה.

בין השאר, מי שהרגיז את הירוקים היה הקשר גל אראל שטען כי מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב תקף אותו. האחרון, מצדו, הכחיש והבהיר כי רק ניסה להרגיע את הרוחות, ומעבר לכך אנשי מוליכת הטבלה האשימו את אלון תורג'מן בתקיפת בן דב: "שחקני ואנשי הפועל חיפה תקפו באלימות קשה שחקנים שלנו רק בגלל חגיגה. גם אם היא הייתה מוגזמת לתפיסתם, עדיין מדובר באלימות קשה".

שחקני מכבי חיפה והפועל חיפה בקטטה | מאור אלקסלסי

עוד אמירה שלא אהבו במכבי חיפה הייתה זו של בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת, שצייצה "מעניין כמה כרטיסי טיסה יונפקו" וזאת בתגובה לדברי הנשיא יעקב שחר, שהתראיין ואמר כי היה שולח את ז'וסואה לביתו. "מציעים לכל אחד שיסתכל על עצמו", אמרו במועדון הירוק. בינתיים, גם ז'וסואה עצמו הספיק לעקוץ את שחר בסטורי שלו באינסטגרם: "כרטיסים חינם! עכשיו המטוס ימריא בתפוסה מלאה לפורטוגל?", כתב קשר באר שבע.

הסטורי של ז'וסואה | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי