שעות לסיום החלון: תסכול בבית"ר מהזרים. קונטה מאיים

ורדסקה לא מצא קבוצה, הצרפתי ("לא מוצא טיסה") יתבע אחרי שלא קיבל שכר וההתאחדות מחכה לבקשת ההקפאה, כשחוגג מתלבט. צ'אנדה, שהיה אמור להרוויח 1/3 מאולסק, הוצע שוב הלילה: "בכל מקרה, אין פה סגל לצמרת הגבוהה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עוד פחות מיממה נותרה עד סיום חלון ההעברות בישראל ובית"ר ירושלים החתימה עד כה שני שחקי רכש: הקשר ניקו אולסק, שעל מועמדותו פורסם בספורט1, נחת אתמול בישראל בטיסה מפרנקפורט וישתכר 15 אלף יורו לחודש. מרקו יאנקוביץ' שנחת שלשום עם מתאוסיניו, היה הרכש הראשון בחלון וירוויח שכר זהה בעונה הראשונה וישודרג בעונה הבאה. בית"ר עמדה להחתים גם את הבלם הזמבי דומיניק צ'אנדה (5,000 יורו בחודש), אך אתמול הודיעה כי ירדה מצירופו בשל פרסום שמו בתקשורת, כפי שאגב קרה לא מעט עם שחקנים אותם החתימה בעבר.

אתמול אמר סוכנו של השחקן ניר קרין כי "גם כשמתחרטים, יש דרך לעשות כך ובטח לא בדרך של הטחת רפש וסיפורים המצוצים מן האצבע". הלילה, אגב, שוחח קרין עם חוגג בניסיון לשכנע אותו לחזור בו. אתמול, כך מתברר, חתם השחקן על חוזה בשעה 18:30 בערב, בעוד שפחות מחצי שעה אחר כך הושלמה העסקה. השחקן טען כי בשלב זה אין בכוונתו לתבוע את בית"ר. חוגג, מצדו, הגיב בנושא באמצעות חשבון הטוויטר שלו כשצייץ הבוקר: "לא אתן פרנסה למדליפים גם אם כל אוהדי בית"ר לה פמיליה וכל העיתונאים ביחד ישתוללו כל היום וכל הלילה".

אולם, הסיפור האמיתי במועדון מתנהל בכלל במקום אחר – בצרפת. אתמול פרסמנו כי המגן אנטואן קונטה טוען שלא קיבל את שכרו לחודש ינואר, זאת למרות ששותף בשני משחקים והתאמן עם הקבוצה. השחקן עצמו אמר אתמול לספורט1 כי "אני רוצה לנחות בישראל, אבל אין לי טיסה", אך נראה כי הסיפור מורכב יותר.

אלי אוחנה, משה חוגג, מוני ברוש | דני מרון

 במועדון נרשם תסכול גדול מנושא הזרים. היום אמורה בית"ר להקפיא את דיוגו ורדסקה, כשהבלם אמור לקבל את שכרו עד תום העונה. לגבי קונטה, בבית"ר יודעים כי השחקן מתכוון לתבוע את המועדון על הפרת הסכם, בעוד שבבית"ר טוענים כי הוא זה שלא כיבד אותו כשלא עלה על טיסה לארץ. הצרפתי טען כי לא יכל להגיע לטיסה בראשון בגלל התחייבות קודמת למשפחה, אך כעת הוא מעוניין להגיע ולהישאר עד תום העונה.

הסיפור הזה אמור להיגמר בבוררות. בבית"ר מדווחים על מתיחות קשה בין השחקן לאלי אוחנה שלא מעוניין שיגיע לישראל. כך יוצא שהמועדון הציע שלושה זרים (ורדסקה, אוקמפוס והאסלביינק) לקבוצות בליגת העל אך לא הצליח להשתחרר מהם וכעת שניים מהם יישארו בסגל.

אגב, הלילה עוד שקלו בבית"ר לעשות פעולה הפוכה – הקפאת קונטה והשארת ורדסקה. אך הנושא נבדק משפטית. גורם בבית"ר אמר הלילה: "הסיפור הזה מוזר מאוד. דראפיץ' נתן אור ירוק להגעת השחקן אחרי ששחררו לו שני שחקני הגנה. במצב הקיים, עם או בלי צ'אנדה, אין כאן סגל שיתחרה בצמרת הגבוהה. צריך להודות שכל סיפור הזרים בשנה האחרונה נכשל בגדול".

וויליאם אגדה, דיוגו ורדסקה | מאור אלקסלסי

הערב עוד מחכה לקבוצה משחק מול מכבי נתניה (20:15, שידור ישיר בספורט1). טל בן חיים אמור לפתוח במרכז ההגנה לצד אוראל דני, כשסנטיאגו אוקמפוס, שחוגג שקל לשחרר בימים האחרונים, תורגל בצד ימין מאחר ושי קונסטנטין ערך שני אימונים בלבד. עלי מוחמד ערך שני אימונים בלבד וקיימת התלבטות בינו לבין אופיר קריאף. גם עטר ושועה אמורים לפתוח וגם אוחנה וורד בתמונת ההרכב. יחד עם זאת, בצוות המקצועי הדגישו בפני השחקנים כי לאור התפשטות הנגיף בקבוצה, נושא ההרכב ייבחן שוב היום מחדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי