קלינגר זכה למחמאות: "מתגורר בחודרוב, שנים לא היה מאמן כמוהו"

הפועל ת"א המשיכה במגמת השיפור שלה עם ה-0:2 על פ"ת, במועדון הבהירו: "לא נחזור לקו האדום". המאמן זכה לשבחים: "נראה כאילו הוא נולד כאן, השחקנים מחוברים אליו". סירושטיין כנראה לא יצטרף, אבו עביד ישוב בשני

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מגמת השיפור בהפועל תל אביב החדשה נמשכת. האדומים גברו אתמול (רביעי) 0:2 על מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה ולא רק ניצחו לראשונה העונה בהפרש של שני שערים אלא גם טיפסו מעל הקו האדום בפעם הראשונה מאז סוף נובמבר. השחקנים שרו וצהלו בחדר ההלבשה וגם אנשי הצוות המקצועי פיזרו חיוכים, כמעט כאילו היה מדובר בזכייה בגביע המדינה

קלינגר, שחווה תקופה קשה מאוד, לבטח עד שהגיע החיזוק בינואר – זכה למחמאות גדולות: "שנים שלא היו להפועל ת"א מאמן כמו קלינגר. נדמה שהוא מתגורר במתחם חודרוב. הוא מגיע ראשון ועוזב אחרון. באימונים ובהכנות הוא משקיע את כל הלב והנשמה, הכל למען הקבוצה בכדי שהיא תשתפר. זה נראה כאילו הוא נולד במועדון. רואים שהשחקנים מאוד מחוברים אליו. לא נביט יותר לאחור. לא נחזור יותר לקו האדום", אמרו בסביבת המועדון.

מאז הצטרפותו של דן איינבינדר לקבוצה, האדומים לא הפסידו בחמישה משחקים – ניצחו פעמיים ורשמו עוד שלוש תוצאות תיקו. הקשר, על אף שלא שיחק העונה בבית"ר ירושלים – תפס פיקוד במרכז השדה. שלוש פעמים הוא השלים 90 דקות ופעמיים הוחלף לקראת הסיום.

לידור כהן, דן איינבינדר | קובי אליהו

איינבינדר החמיא לצוות המקצועי לאחר המשחק: "הצוות מכין אותנו מצוין, כל אחד יודע מה עליו לעשות. חשוב להמשיך עם הטירוף והמלחמה עד לסיום העונה ולחבר ניצחון שני ברציפות נגד בני יהודה". קלינגר היה שבע רצון מהיכולת של השחקנים ולאחר המשחק אמר כי כעת יש לו יותר מנהיגים ו'מאמנים' על המגרש ואיינבינדר הוא אחד מהם.

הקשר זכה לשבחים לצד השוער ארנסטס שטקוס שרשם מספר הצלות במחצית השנייה, עמנואל בואטנג שהייתה התלבטות האם להכלילו בהרכב ובזמן מסוים היה נראה שיעזוב לבני יהודה, וכן הבלם אדי גוטליב שעזר בייצוב ההגנה בשני המשחקים האחרונים. למשחק נגד בני יהודה יחזור איאד אבו עביד שיסיים את תקופת הבידוד לאחר שחלה בקורונה.

בנושא חלון ההעברות שייסגר הערב, האדומים הבינו כי הסיכויים לצרף את מיקי סירושטיין נמוך שכן הפועל חיפה לא מעוניינת לשחררו. ראשי המועדון ימשיכו לפני הצהריים את הניסיונות להגיע לפשרה מול מאור בוזגלו ופרקליטיו לאחר שהבורר עמיאל תגר ביטל את הפגישה שהייתה אמורה להתקיים אתמול. כזכור, הקשר תבע את המועדון בשני מיליון שקלים.

אבו עביד. ישוב למשחק נגד בני יהודה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי