גרצ'קין: "התגעגעתי, בטוח שנישאר בליגה". קורצקי ספג ביקורת

שחרורו הבינלאומי של המגן הגיע: "אוהב את האווירה כאן ומחכה למשחק הראשון, נעמוד במטרה שלנו". במועדון לא אהבו את היכולת בהפסד 3:1 למכבי: "אי אפשר לנצח אם לא עוברים את החצי". אודה המאכזב יעזוב?

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

ערב המשחק נגד האלופה מכבי תל אביב, בהפועל חדרה ידעו את פערי הרמות הברורים, על אחת כמה וכמה כשהמשחק נערך בבלומפילד, אך בכל זאת במועדון יצאו מאוכזבים לא מההפסד 3:1 אתמול (רביעי) אלא מהיכולת החלשה של הקבוצה. היתרון המהיר מהשער של ג'ונתן סיסה כבר בדקה החמישית לא החזיק מעמד. תוך שלוש דקות מכבי ת"א עלתה ליתרון 1:2 כבר בדקה ה-23.

זה היה הפסד הבכורה של המאמן מנחם קורצקי במועדון, ובקבוצה בטוחים שלולא השוער התוצאה הייתה חמורה יותר. "רובי לבקוביץ' הציל אותנו מתבוסה מבישה", אמרו במועדון. המאמן ספג ביקורות: "אי אפשר לנצח אם לא נעבור את החצי. זה קרה אולי שלוש פעמים במחצית הראשונה ופעמים ספורות בחצי השני. זה עבד בניצחון על בני סכנין אך זה לא יעבור. אם אנחנו רוצים להישאר בליגה – עלינו לשחק התקפי יותר".

מנגד, במועדון הבינו שישנן גם סיבות מקלות מסוימות שכן גוסטבו מרמנטיני המסוכן נעדר בשל כרטיסים צהובים והקשר החדש שלום אדרי עדיין נותר מחוץ לסגל.

ג'ונתן סיסה. שער היתרון המהיר לא הספיק | אודי ציטיאט

בהמשך היום בקבוצה קיבלו בשורות טובות כאשר הגיע שחרורו הבינלאומי של המגן מקסים שחתם אתמול בקבוצה עד לתום העונה באמצעות סוכנו שלומי בן עזרא. גרצ'קין מגיע כמושאל מבית"ר ירושלים וחוזר לקדנציה שניה בקבוצה. "אני אוהב מאוד את האנשים בחדרה, התגעגעתי לאווירה פה. אני כבר מחכה למשחק הראשון ובטוח שיחד נצליח לעמוד במטרה העיקרית שהיא להשאיר את הקבוצה בליגה".

מנגד, המגן רז נחמיאס עשוי לעזוב בשל הגעתו של גרצ'קין ומבוקש בבני יהודה. מי שעוד עשוי להיפרד ביום האחרון של ההעברות הוא החלוץ מרשל אודה ממנו יש אכזבה בחדרה ובמועדון ציינו כי כל טרייד עבורו יישקל מצד הצוות המקצועי.

רובי לבקוביץ', מרשל אודה, אנריק סבוריט | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי