אביטן צפוי להישאר בבני סכנין ושלח מסר ליו"ר: "מצפה שיתנצל"

תפנית: המאמן לא שוקל להתפטר ורוב ההנהלה רוצה שימשיך. המאמן שוחח עם שחקניו באימון ואמר על אבו יונס: "יש אמוציות אבל אני מחויב למועדון ונעשה הכל כדי לשרוד". שפנדלהופר חתם, כיאל וגנאים יחזרו נגד אשדוד

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין חזרה היום (חמישי) לאימונים ותחל בהכנות למשחק החוץ נגד מ.ס אשדוד בשבת. כזכור, ההפסד 1:0 להפועל כפר סבא הסעיר את הרוחות במועדון וערער את מעמדו של המאמן ניסו אביטן, אותו האשים היו"ר מוחמד אבו יונס בהפסד, דבר שגרם לעימות מילולי בין השניים. בכל מקרה, נראה כי רוב הנהלת המועדון נגד פיטוריו של אביטן, בעיקר בשל העובדה שבני סכנין עלתה בהרכב חסר למשחקים האחרונים.

המאמן, מבחינתו, אינו שוקל להתפטר: "ניסו מאמין בעצמו ומתכוון להמשיך", אמרו בסביבתו. הבוקר באימון שוחח אביטן עם השחקנים ושלח מסר ליו"ר: "אני מצפה שהוא יתנצל. יש אמוציות אבל אני מחויב למועדון והמשימה של כולנו היא לעשות הכל בכדי שהקבוצה תישאר בליגת העל".

במשחק הקרוב אביטן צפוי לקבל בחזרה את צמד הקשרים בירם כיאל ואיהאב גנאים, שנעדרו בגלל צהובים. מנגד, המגן איהאב שאמי והקשר סבסטיאן ולאסקס בספק למשחק.

בירם כיאל. יחזור נגד אשדוד | ברני ארדוב

ומה לגבי רכש? הבלם האוסטרי לוקאס שפנדלהופר, שהוצג אמש על ידי הקבוצה, נחת בישראל ועבר בדיקות רפואיות שאחריהן חתם רשמית ונכנס לבידוד של חמישה ימים. אביטן גם רצה להתחזק במגן שמאלי, אך אחרי שירדה מועמדותם של מקס גרצ'קין (חתם בחדרה) ואורי מגבו (נשאר בבית"ר ירושלים), מי שהוצע לקבוצה מהמגזר הוא מגן הפועל חדרה רז נחמיאס שלא נרשמה מולו התקדמות.

לוקאס שפנדלהופר | בני סכנין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי