מכבי ת"א תוכל להעפיל לפסגה לראשונה, אך פרץ מרגיע: "כפ"ס מצוינת"

האלופה תעלה זמנית למקום הראשון אם תשיג שלוש נקודות מול הקבוצה של אלישע לוי (שבת החל מ-19:45, ספורט1) ותקווה למעידה של מכבי חיפה ביום שני בטדי. ואן לוון: "הוכחנו שאנחנו לא תלויים רק בשחקני ההתקפה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שגברה 1:3 על הפועל חדרה וחיבורה ניצחון ליגה חמישי ברציפות, מכבי תל אביב המשתפרת תתארח אצל הפועל כפר סבא (שבת החל מ-19:45, ישיר בספורט1) במסגרת המחזור ה-21 ותוכל לנצל את העובדה שמכבי חיפה תשחק רק ביום שני בטדי מול בית"ר ירושלים על מנת להעפיל זמנית לפסגת הטבלה לראשונה העונה.

דור פרץ, אחד המצטיינים של מכבי תל אביב בתקופה האחרונה, סיכם את הניצחון על חדרה: "המשחק מול סכנין היה הרבה יותר קשה וצפוף, אתמול הרגשנו שהיו לנו שטחים והגענו עם פתרונות יותר יצירתיים. הגענו למצבים וניצלנו אותם. הצלחנו להרגיע את המשחק יחסית מוקדם. הם עלו ליתרון בדקה ה-5, אבל המשחק רק התחיל מבחינתנו והרמנו את הראש מהר מאוד. הגענו להמון מצבים לשמחתנו לאחר שמול סכנין לא הצלחנו לייצר ולא היו לנו פתרונות. כשאנחנו מגיעים מוכנים אנחנו מצליחים להגיע למצבים גם מול קבוצות שמצופפת"

על המשחק מול הפועל כפר סבא בשבת: "היא מציגה כדורגל מצוין מאז השינוי, קבוצה עם יכולת מאוד גבוהה ונצטרך להגיע מוכנים ולעשות את העבודה שלנו".

צפו בדבריו של פרץ

המאמן פטריק ואן לוון הוסיף: "הקבוצה שיחקה טוב מול חדרה, השחקנים עשו מאמץ גדול לוודא שנבקיע שערים מוקדמים. עבדנו על זה וזה השתלם לנו. היו לנו הזדמנויות להבקיע יותר שערים, אבל לא היינו מספיק מרוכזים. היריבה ניסתה לשחק כדורגל וזה פתח את המשחק קצת יותר והיו לנו יותר אפשרויות. הוכחנו שאנחנו לא תלויים רק בשחקני ההתקפה מבחינת הבקעת שערים אלא גם בקשרים וזה בונוס על העבודה הקשה שלנו בשבועות האחרונים".

על המשחק מול כפר סבא: "יש לנו בסך הכל יומיים להתכונן, אז נצטרך להסתמך על דברים שעשינו לאחרונה. העובדה שהממשלה עצרה את הליגה לשבועיים אפשרה לנו לעבוד על דברים שהיינו צריכים לשפר, הנחנו את היסודות לעבודה שלנו ואנחנו ממשיכים להשתפר ולעבוד על בסיס יומי. השחקנים חדורי מוטיבציה. כמו כל משחק אחר, אנחנו מתכוננים ליריבה שתחכה לנו, אבל יכול להיות שהיא גם תרצה לשחק. אנחנו נהיה מוכנים, עבדנו קשה בשבועות האחרונים. יש להם מאמן חדש עם רעיונות חדשים ואנחנו מוכנים לכל תסריט. השחקנים מרוכזים ומפוקסים בדברים שאנחנו צריכים לשפר והתקופה בה לא היו משחקים סייעה לנו לעבוד ולהשתפר".

פטריק ואן לוון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי