"סלטיק חייבת לדרוש ממכבי ת"א את כהן בעסקת ביטון"

ניר ביטון, יונתן כהן | אריאל שלום / Getty Images

בסקוטלנד טוענים: סלטיק בדרך למהפכה, הקשר הישראלי יעזוב בתום העונה אחרי שמונה שנים וכוכב מכבי תל אביב צריך להגיע במקומו

(גודל טקסט)

אחרי שחאתם אלחמיד עזב את סלטיק להפועל באר שבע, ובצל הדיווחים על עזיבה של ניר ביטון למכבי תל אביב בקיץ, במועדון הפאר הסקוטי מתכוננים לפרק חדש ומהפכה בקיץ, בעקבות איבוד האליפות לגלאזגו ריינג'רס אחרי תשע עונות רצופות.

לקשר הישראלי אמנם נותרו שנתיים נוספות בחוזה בסלטיק, והאפשרות שיעזוב את סקוטלנד אחרי שמונה שנים עדיין מוטלת בספק, אך באתר 'HITC' טוענים שסלטיק זקוקה לרענון, וצריכה להתחיל את המהפכה בעסקת חליפין עם מכבי תל אביב.

כידוע זו לא הפעם הראשונה שסקוטלנד מגלה עניין ביונתן כהן. בינואר בשנה שעברה, ניקי האמונד נסע לצפות בכוכב מכבי תל אביב, כך דיווח אז 'הסאן' הסקוטי. לטענתם, כהן גם היום נמצא על הכוונת של סלטיק, ולאור היכולת שלו לשחק כחלוץ שני, מאחורי החלוץ ובכנף, בסקוטלנד מאמינים שיהיה המחליף המושלם למוחמד אליונוסי שיחזור לסאות'המפטון בקיץ.

"ביטון הוא עוד שחקן סגל בסלטיק כיום. אם הם יוכלו להחליף אותו בעסקה שתביא פליימייקר וסקורר עם הרבה פוטנציאל כמו כהן, זו עסקה שהיא בהחלט צריכה לשקול", כך נכתב.

ניר ביטון
ניר ביטון | Craig Williamson – SNS Group / Contributor

באתר 'GIVE ME SPORT' נכתב שסלטיק נמצאת בדרך לקיץ מעניין מאוד, ושעזיבתו של ניר ביטון לישראל נראית בלתי נמנעת. הקשר הישראלי ערך 232 הופעות במדים הירוקים, וזקוק לרענון כדי "לגלות מחדש את היכולות שלו", בזמן שהפך להיות שחקן שולי בסלטיק בתקופה האחרונה, ולא נכלל בסגל בשלושת המשחקים האחרונים. "עזיבה לישראל – הפיתרון המושלם" נכתב לסיכום האמאמר.

ליונתן כהן יש העונה 9 שערים ו-5 בישולים ב-16 הופעות בליגת העל, ומאזן מרשים של שער/בישול כל 87 דקות. לביטון לעומת זאת יש 20 הופעות העונה בכל המסגרות במדי סלטיק ורק שער אחד בלבד ללא בישולים.

יונתן כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי